تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز با بیان این که شهرداری کرج در حوزه رسانه عملکرد قابل قبولی داشته است، گفت: هر اندازه در حوزه رسانه تعامل بیشتری وجود داشته باشد منافع بیشتری کسب می شود.
۰
کد مطلب : ۱۶۶۱۹۸
نمره قابل قبول شهرداری کرج در حوزه رسانه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی رامک در دیدار با سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج اظهار کرد: در حوزه رسانه هر اندازه که تعامل بیشتری وجود داشته باشد منافع بیشتری کسب می شود.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز رمز موفقیت د ردنیای کنونی را همدلی و همراهی تمامی بخش ها دانست و یادآور شد: خوشبختانه شهرداری کرج و روابط عمومی این دستگاهِ خدمات رسان در این زمینه عملکرد قابل قبولی از خود برجای گذاشته است که باید از تلاش های صورت گرفته قدردانی کرد. 
 
وی تعامل حداکثری با مراکز از اولویت های صدا و سیمای مرکز البرز عنوان کرد و یادآور شد: رسانه به عنوان ظرفیتی که می تواند ضعف مسئولان و همینطور درد شهروندان را منعکس کند باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
این مسئول با اشاره به اقدام تاثیرگذار شهرداری کرج در راه اندازی مرکز کنترل و ترافیک گفت که فرهنگ سازی در حوزه ترافیک با راه اندازی چنین مراکزی رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز به ساخت برنامه های مشارکتی با همکاری اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج نیز اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه هایی با حضور شهردار کرج و اعضای شورای اسلامی در روزهای پیش رو تهیه خواهد شد.
 
وی با بیان این که صدا و سیمای مرکز استان البرز تلاش می کند دغدغه ها و مشکلات شهروندان را انعکاس دهد، گفت: یکی ازاصلی ترین دغدغه های صدا و سیمای مرکز البرز پرداختن به مشکلات شهروندان و تلاش برای کمرنگ تر کردنِ آنهاست.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین