تاریخ انتشارسه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
plusresetminus
حزب الله : نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برای رشد و توسعه همه جانبه شهر باید با برنامه ریزی و هدفمند حرکت کنیم.
۰
کد مطلب : ۱۸۱۳۱۶
مردم پیگیر امور شهر هستند/ به تصمیمات شورا احترام می‌گذارم!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رییس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری کرج  ظهرامروز با حضور در دفتر استاندار البرز با وی دیدار وگفت‌وگو کردند.
 
محمدعلی نجفی در این دیدار با اشاره به این‌که کرج از جایگاه خاصی در میان کلانشهرهای کشور برخوردار است، افزود: جای خرسندی است که اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار به اجماع رسیدند چون مردم برای سرنوشت شهر نگران بودند و انتظار داشتند تکلیف مدیریت آن در اسرع وقت مشخص شود.
 
وی گفت: همواره به تصمیمات شورای اسلامی شهر به‌ عنوان نهادی که برپایه دموکراسی شکل گرفته احترام گذاشته و از انتخاب آنها حمایت کرده‌ام.
 
استاندار البرز با بیان این‌که دولت نیز با اشراف به اهمیت کرج، نگاه مثبتی به حل مشکلات این کلانشهر دارد، افزود: برای رشد و توسعه همه جانبه شهر باید برنامه محور وهدفمند عمل کنیم.
 
وی بيان كرد: مردم کرج درک صحیحی ازشرایط موجود دارند و کیفیت خدمات رسانی دستگاه‌های مختلف را به خوبی رصد کرده و پیگیر امور شهر هستند.
 
 
شورای اسلامی شهر مي تواند در سایه تعامل بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد
رییس شورای  شهر کرج نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار البرز از شورا، اظهار كرد: شورای شهر می‌تواند در سایه تعامل و هم افزایی بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد.
 
عباس زارع بيان كرد: درحال حاضر تمامی اعضای شورا با همراهی و همدلی شهرداری درصدد تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای شهر هستند. 
 
 
هدف شهرداری و شورای شهر کرج ارائه بهترین خدمات به مردم است
سرپرست شهرداری کرج نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در تحقق اهداف پیش بینی شده برنامه محورعمل می‌کنیم، افزود: با احصاء نقاط ضعف و قدرت کرج به دنبال تحقق طرح‌ها و برنامه‌ها هستیم.
 
علی اصغر کمالی زاده اضافه کرد: هدف شهرداری و شورای شهر کرج ارائه بهترین خدمات به مردم  است و در این راستا با گام هایی استوار و در سایه تعامل با مجموعه استان حرکت می کنیم.
 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین