تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
plusresetminus
حزب الله : معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: روز جهانی قدس روز همبستگی با ملت ستمدیده فلسطین است.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۸۱۳
روز قدس روز همبستگی با ملت ستمدیده فلسطین است

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا رضاپور در گفتگو با خبرنگار  اظهار داشت: این رخداد مهم تاریخی که در سراسر جهان اسلام و حتی کشورهای غیر اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحقق می‌یابد، پیام بیداری ملت‌های اسلامی است. جهان اسلام در این روز خواستار آزادی بیت المقدس و تمامی سرزمین‌های اشغالی مسلمانان است و اعتراض خود را علیه ظلم، تجاوز رژیم صهیونیستی ابراز می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه روز جهانی قدس فرصتی برای تجدید پیمان دوباره با آرمان های ملت مظلوم فلسطین اشغالی است، بیان داشت: به ویژه در شرایط کنونی که شاهد جولان تروریست ها در سطح منطقه و جهان هستیم، برپایی باشکوه راهپیمایی روز قدس پیام های آشکاری را از درون جهان اسلام برای دنیا مخابره می کند.
 
این مسئول شهری در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام برائت و ابراز انزجار از دولت های متجاوزی است که دهه ها است حقوق مظلومین و ستمدیدگان فلسطین و حرمت قدس شریف را نادیده گرفته و هر روز بر دامنه تجاوز و ظلم خود می افزایند.
 
رضاپور در پایان گفت: بدینوسیله از آحاد امت اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار شهر کرج دعوت می شود تا دست در دست هم با اراده ای راسخ، خشم خود از دشمنان ظالم و بی عدالت را نشان دهند و پس از یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت نمایند، تا استکبار جهانی بداند که مسأله فلسطین همچنان مسأله اول عالم اسلام است.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین