تاریخ انتشاريکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
plusresetminus
پیام راموس برای محمد صلاح:

آینده منتظر توست

حزب الله : راموس که باعث آسیب‌دیدگی مهاجم مصری شد، پس از بازی در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد و برای صلاح آرزوی بهبودی کرد.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۶۱۷
آینده منتظر توست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رئال مادرید شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۳ بر یک لیورپول را شکست داد و قهرمان اروپا شد. در نیمه نخست این دیدار اتفاق ناخوشایندی رخ داد و محمد صلاح، مهاجم لیورپول به دلیل آسیب‌دیدگی مجبور شد زمین بازی را در ‌دقیقه ۳۰ ترک کند. این آسیب‌دیدگی با برخورد با سرخیو راموس رخ داد. ستاره مصری به شدت از ناحیه کتف آسیب دید و با چشمانی گریان زمین بازی را ترک کرد.
 
لیورپول که در ۳۰ ‌دقیقه نخست بازی بهتری نسبت به مادرید به نمایش گذاشته بود پس از، از دست دادن ستاره‌اش هرگز نتوانست مانند گذشته ظاهر شود.
 
صلاح جام جهانی را از دست نمی‌دهد اما او بازی بزرگی را از دست داد و شاید حضورش در زمین منجر به قهرمانی لیورپول می‌شد.
 
به‌ گزارش آس‌، راموس که باعث آسیب‌دیدگی مهاجم مصری شد، پس از بازی در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد و برای صلاح آرزوی بهبودی کرد.
 
مدافع مادرید در توییتر خود نوشت: فوتبال گاهی اوقات چهره شیرین و بعضی اوقات چهره تلخ خود را نشان می‌دهد. پیش از همه چیز ما با هم دوست هستیم. امیدوارم صلاح هر چه‌ زودتر بهبود یابد. آینده منتظر تو است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین