تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
plusresetminus
رفعتی بگوید،داور دهم هم می‌شوم

پاسخ فغانی به شایعات عجیب درباره خودش

حزب الله: علیرضا فغانی، داور سرشناس بین‌المللی فوتبال ایران گفت: برای من مهم نیست که داور وسط باشم یا داور کنار دروازه؛ هر جایی بگویند، قضاوت می‌کنم.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۸۱۱
پاسخ فغانی به شایعات عجیب درباره خودش
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا فغانی در واکنش به انتخابش به عنوان داور کنار دروازه (کمک داور اضافی) دیدار تیم‌های پدیده و سپیدرود در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: اگر برای قضاوت در مشهد، به عنوان داور دهم هم انتخاب شوم، با سَر به پابوس امام رضا (رع) می‌روم. ضمن اینکه، ما یک تیم هستیم و قبلا هم گفته‌ام به عنوان داور باید خودمان را در بهترین شرایط آرمانی و بدنی نگه داریم تا در هر جایگاهی که خواستند، بتوانیم بدون مشکل کار کنیم.
 
او افزود: در کلاس یک روزه هماهنگی داوران، قرار شد همان تعداد داوری که در کلاس شرکت کرده‌اند، در مسابقات به وظایف‌شان عمل کرده و به همدیگر کمک کنند. بنابراین، ممکن است یک روز داور وسط باشیم، یک مسابقه داور خط و یک روز کمک داور ویدیویی.
 
داور بین‌المللی فوتبال درخصوص اظهارات داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری که گفته شده به کنایه اعلام کرده امیدوار است بیماری فغانی بهبود یابد، گفت: نمی‌دانم ایشان کنایه زده یا نه، اما اینگونه نیست. از زمانی که رفعتی که از دوستانم است، رئیس دپارتمان داوری شده، در هر پُستی که صلاح بداند، کارم را انجام می‌دهم تا کمکی کرده باشم. در مسابقات، مهم نیست داور کنار دروازه چه کسی باشد. ایرماتوف در جام ملت‌های آسیا با وجود اینکه فینال را قضاوت کرد، اما دو، سه دیدار نیز داور کنار دروازه بود. از ما به دلیل اینکه نمی‌توانستیم از برند نایک استفاده کنیم، استفاده نشد.
 
فغانی خاطرنشان کرد: هر ابلاغی به من بدهند و بگویند در لیگ دسته دوم قضاوت کن، این کار را می‌کنم، مگر اینکه مثل روز گذشته بیمار شوم و به لحاظ بدنی نتوانم قضاوت کنم، آن هم دیداری که 120 دقیقه برگزار شد و کار من نبود. به اشکان خورشیدی به خاطر قضاوتش در بازی پرسپولیس و پدیده تبریک می‌گویم، خورشیدی نشان داد که می‌توان روی او برای قضاوت در دربی 89 حساب باز کرد.خیلی از داوران، داور خط بوده‌اند، مثل اکبریان و کرمانشاهی که با آن سابقه داوری؛ یک روز هم ممکن است نوبت من باشد، اما ظاهرا برخی‌ دنبال قاتل بروسلی هستند.
منبع : تابناک ورزشی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین