تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
plusresetminus
حزب الله : گروه تروریستی داعش بار دیگر به بمب‌گذاری و کشتار در طول برگزاری رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ تهدید کرد.
۰
کد مطلب : ۱۷۰۹۱۲
تهدید جدید داعش در آستانه جام جهانی فوتبال /عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،گروه تروریستی داعش بار دیگر به بمب‌گذاری و کشتار در طول برگزاری رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ تهدید کرد.
 
به گزارش پایگاه اینترنتی دیلی استار، گروه تروریستی داعش در آستانه برگزاری بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸، بار دیگر تهدید کرد در طول برگزاری مسابقات، عملیات تروریستی در این کشور انجام خواهد داد.
 
این گروه تروریستی با انتشار پوستری اعلام کرد چنان «کشتاری» همزمان با برگزاری بازی‌های جام جهانی در روسیه به راه بیاندازد که در تاریخ ثبت نشده است.
 
 
 
 
شرکت امنیت سایبری «سیکس گیل» (Sixgill) که فعالیت عناصر گروه تروریستی داعش را وب سایت‌های مخفی و برنامه‌های رمزگذاری شده ردیابی می‌کند، گزارش تهدید اخیر داعش را منتشر کرده است.
 
«اومر کارمی»، مدیر شرکت امنیت سایبری سیکس گیل اعلام کرد پیش از این، تروریست‌ها با تبلیغاتی در قالب ویدئو و پوستر، از برنامه‌های خود برای بمب‌گذاری در بازی‌های جام جهانی و انتقام از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خبر داده بودند. آن‌ها در بخشی از تبلیغات خود از شعار‌های تهدیدآمیز همانند «منتظر ما باشید» یا «شما را در کشور خودتان می‌کُشیم» استفاده کرده بودند.
 
داعش پیش از این با انتشار چندین پوستر و بیانیه، ضمن تهدید ولادیمیر پوتین، از اجرای عملیات تروریستی همزمان با بازی‌های جام جهانی فوتبال خبر داده بود. پوستر‌های منتشر شده داعش که تصویر تروریست‌ها را در ورزشگاه‌های فوتبال نشان می‌داد حاکی از آن است که این گروه تروریستی در نظر دارد عملیات بمب‌گذاری را در اطراف ورزشگاه‌ها انجام دهد.
 
پوتین به دلیل حمایت از بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، در جنگ علیه داعش، بار‌ها از سوی این گروه تروریستی تهدید شده است.
 
رقابت‌های جام جهانی فوتبال از امروز ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) با بازی افتتاحیه بین روسیه و عربستان سعودی در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو آغاز می‌شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین