تاریخ انتشارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
plusresetminus
حزب الله : رئیس هیئت کاراته استان البرز با بیان اینکه استان البرز در لیگ‌های کاراته کشور ۴ تیم دارد، گفت: مسابقات لیگ کاراته نونهالان البرزی در بخش بانوان و آقایان در مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۴۵۶۱۳
مسابقات لیگ کاراته نونهالان البرزی برگزار می‌شود

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد اکرمی با اشاره به مسابقات آسیایی کاراته در قزاقستان اظهار داشت: "پوریا اقدسی" به عنوان نماینده استان البرز در این مسابقات شرکت می‌کند.

رئیس هیئت کاراته استان البرز با بیان اینکه پوریا اقدسی از نخبه‌های کاراته کشور است، ادامه داد: وی در حال حاضر کاپیتان تیم ملی نوجوان ایران است.

وی با اشاره به اینکه شورای داوران برای ساماندهی داوران مسابقات کاراته در استان البرز تشکیل شده است، بیان کرد: استان البرز بعد از استان تهران، بیشترین داوران ممتاز را در خود جای داده است.

اکرمی با بیان اینکه این جلسه به منظور برگزاری لیگ نونهالان تشکیل شده است، اضافه کرد: هیئت کاراته استان البرز در لیگ‌های کشور دارای 4 تیم است.

وی با اشاره به اینکه هیئت کاراته البرز برای جلوگیری از ریزش پایه‌های کاراته در رده سنی نونهالان در بانوان و آقایان لیگ‌های منظم کاراته برگزار می‌کند، عنوان کرد: در مرداد ماه سال جاری مسابقات لیگ نونهالان در سالن بهداد استان البرز برگزار می‌شود.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین