تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل دفتر آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی سازمان جنگل‌ها گفت: ۱۴۰ هزار همیار طبیعت در سامانه همیاران طبیعت کشور ساماندهی شدند.
۰
کد مطلب : ۱۶۴۵۱۳
ساماندهی ۱۴۰هزار همیار طبیعت در سامانه همیاران طبیعت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، غلامرضا هادرآبادی در همایش ملی همیاران طبیعت که ظهر شنبه در مرکز جوانشیر واقع در کرج برگزار شد، بابیان اینکه دفتر آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی باهدف بهره‌گیری از دانش و تجربیات جوامع محلی و بهره‌برداران حوزه منابع طبیعی تشکیل داده‌شده است، اظهار کرد: تلفیق تجربه و علم بستر توسعه روزافزون کشور را محقق می‌سازد.
 
وی با اشاره به اینکه منابع طبیعی بستر توسعه پایدار کشورها را فراهم می کند، افزود: همیاران طبیعت از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار هستند که بدون شک در حفظ و احیای منابع طبیعی بسیار اثرگذار خواهند بود.
 
مدیرکل دفتر آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی سازمان جنگل‌ها خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴۰ هزار همیار طبیعت در سامانه همیاران طبیعت ساماندهی شدند که از این میزان ۹۲ هزار نفر را جامعه دانش آموزان تشکیل می‌دهد.
 
هادر آبادی با تأکید به لزوم توجه بیشتر به همیاران طبیعت، تأکید کرد: اولین انجمن همیاران طبیعت در استان چهارمحال بختیاری و اولین کانون همیاران طبیعت در استان البرز تشکیل داده شد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین