تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
plusresetminus
حزب الله : آقايان مديرعامل؛ اميد است كه نان زن و بچه ما كه اول خداوند بزرگ روزي مي‌نمايد و سپس انسان‌ها مي‌توانند در آن نقش داشته باشند، شما نيز از اين موضوع سرافراز بيرون بياييد.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۹۱۷
سخني با مديران عامل ايران خودرو و سايپا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله به نقل از صراط نیوز ،كارگران زحمتكش ايران خودرو و سايپا در نامه ای سرگشاده خطاب به دو مدیرعامل شرکت های خودروساز نوشتند:
 
آقايان مديران‌عامل، اخيراً مشكلات پيش‌آمده در صنعت خودروسازي موجب نگراني كارگران در اين بخش گرديده است.
 
شرايط فعلي كارگران ما را به ياد هفت‌تپه و ... مي‌اندازد كه كارخانه دچار مشكل مالي و مديريتي و ... شد و سپس دولت را جهت كاري كه خودش انجام داده به ميدان كشيد و بحران امنيتي بوجود آورد. در شركت‌هاي خودروساز، ما نيز نگران چنين وضعيتي هستيم زيرا نماينده بخش خصوصي در تصميمات هيأت مديره خودروسازان نقش دارد. بخش خصوصي كه در طول اين بحران در صنعت خودروسازي از ارسال قطعات و ناقص شدن خودروهايي كه به مردم تعهد مي‌شود نقش بسياري را ايفا كرده است.
 
حال آقايان مديرعامل؛ آيا اين شبهه پيش نمي‌آيد كه بخش خصوصي با ايجاد مشكل براي اين صنعت، بخواهد در آينده نسبت به خريد از شركت‌هاي خودروساز اقدام نمايد؟
 
اين بخش خصوصي كه در طول اين بحران حدود 3000 كارگر خود را اخراج نموده آيا بعد از خريد و ايجاد درآمد با اخراج هزاران كارگر شركت‌هاي خودروساز، بيكاري را افزايش نمي‌دهد و فقط و فقط به فكر سود بيشتر نيست؟
 
آيا كساني كه به فكر كارگر ايراني نبوده و تابعيت خارج از كشور دارند دلشان براي كارگران ايراني مي‌سوزد؟ آيا با جلسات با رسانه‌ها يا برخي از خبرنگاران با ارائه اطلاعات غلط قصد ندارند اين جو را ملتهب نمايند؟
 
آقايان مديرعامل؛ نمي‌دانم آيا شما از اين فكر آن‌ها مطلع هستيد يا خدايي نكرده بي‌تفاوت از كنار آن مي‌گذريد؟
 
آقايان مديرعامل؛ بدانيد كه چندين هزار كارگر خودروسازي چشم اميد به خداوند و سپس به شما دارند.
 
آقايان مديرعامل؛ اميد است كه نان زن و بچه ما كه اول خداوند بزرگ روزي مي‌نمايد و سپس انسان‌ها مي‌توانند در آن نقش داشته باشند، شما نيز از اين موضوع سرافراز بيرون بياييد.
 
به اميد خدا
منبع : صراط نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین