تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
plusresetminus
حزب الله : نائب رئیس شورای شهر کرج گفت: دست‌های پنهانی وجود دارد که نمی‌گذارد کارخانه آسفالت شهرداری کرج فعالیت کند و اعضا فقط در شورا به بررسی لوایح شهرداری می‌پردازند.
۰
کد مطلب : ۱۷۹۰۳۰
دست‌های پنهان مانع فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری کرج است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،خستو عضو شورای شهر کرج  امروز در جلسه شورا با اشاره  به اینکه گزارش‌هایی از تخلفات نیروهای شهرداری در سازمان‌های دیگر گفته شده است و نیاز است مسئولان بازرسی و حراست شهرداری کرج  این گزارشات  را  پیگیری کنند، افزود: در روز گذشته یکی از مدیران مناطق در اینباره دچار  مشکل شده که  باید  به آن  رسیدگی شود. 
 
در این جلسه احمدی‌نژاد هم اظهار داشت: یک میلیارد تومان از  بدهی شهرداری به بانک شهر پرداخت شده که قرار  است استهلاک بدهی هم به جای واگذاری اراضی شهرداری در قالب تهاتر با بدهکاران این مجموعه انجام شود.
 
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه  قطعه اول پروژه خط 4 حصار به طول 400 متر اصلاح شده و اجرای عملیات قطعه دوم  نیز از محدوده پارک حیات وحش از هفته آینده آغاز می‌شود، گفت: با توجه به شروع فصل بارش‌ها اقدامات لازم برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر و خیابان‌های کرج انجام می‌شود.
 
وی  با بیان اینکه تامین قیر برای آسفالت خیابان ها و معابر شهر کرج بسیار مهم  است و  تنها به روش تهاتری انجام نمی شود، عنوان : در حال حاضر عرضه داخلی قیر با وجود دلار 16 هزار تومانی به صرفه تولیدکنندگان داخلی نیست و آنها به صادرات قیر روی آورده اند و برای تامین قیر مشکل فراوانی داریم.
 
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه تنها روش برای تامین قیر مورد نیاز از طریق بورس است که ده روزی یکبار انجام می‌شود، بیان کرد: ما  4 بار  به صورت تهاتری و نیمه تهاتری برای خرید قیر اقدام کرده ایم ولی  در چنین شرایطی عرضه‌کنندهای داخلی قیر در کشور تمایلی برای فروش قیر به شهرداری‌ها ندارند.
 
احمدی نژاد با بیان اینکه  900 تن قیر رایگان از سوی دولت برای البرز اختصاص داده شده تا در بافت‌های  فرسوده شهری استفاده شود، بیان کرد: سهم ما برای بافت فرسوده کرج حدود 160 تن است اما هنوز  به ما تخصیص داده نشده است.
 
وی با بیان اینکه  تولید روزانه کارخانه آسفالت حدود 240 تن آسفالت در هر ساعت است و در شرایط کنونی تولید 500 تن آسفالت در روز معادل دو ساعت تولید است،  تصریح کرد: به دلیل شرایط اقتصادی در کشور  نتیجه خوبی برای فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری کرج  اتفاق نمی‌افتد.
 
وحیدی دیگر عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه  شورای پنجم  حدود یک سال است برای فعالیت موثر کارخانه آسفالت طرح‌هایی را داده است و  6 میلیارد هم سال گذشت پیش بینی خرید آسفالت داشته‌ایم، بیان کرد: دست‌های پنهانی وجود دارد که نمی‌گذارد کارخانه آسفالت شهرداری کرج فعالیت کند و اعضا فقط در شورا به بررسی لوایح شهرداری می‌پردازند.
 
رسولی دیگر عضو شورای شهر کرج در این جلسه با بیان اینکه حدود 784 هکتار بافت فرسوده در کل استان البرز وجود دارد،گفت:  قیر اختصاص داده شده از 900 تن سهمیه استانی که دولت به البرز داده است  حدود 160 تن برای کرج است که نسبت به شهرهای دیگر بسیار کم است.
 
رئیس شورای شهر کرج هم با اشاره به اینکه افزایش قیمت و عرضه قیر دو مورد مهم است که  دولت باید جهت رضایت شهروندان و کاهش آسیب‌ها و حوادث توجه ویژه‌ای به  تخصیص قیر به شهرداری‌ها و قیمت آن توجه ویژه‌ای داشته باشد، افزود: زمانی که منابع ما منابع محدودی است باید برای  تخصیص منابع برای قیر تلاش کنیم تا کارخانه آسفالت شهر  راه‌اندازی و از تعطیلی نجات پیدا کند.
 
زارع ادامه داد: شهرداری کرج باید گزارشی در ارتباط با در  آمد 6 ماه اول سال  تا هفته  آینده به شورا ارائه کند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین