تاریخ انتشارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
plusresetminus
حزب الله: مدافع تیم پرسپولیس گفت:‌انتظارات از پرسپولیس خیلی بالا رفته اما در همین شرایط هم ما به دنبال قهرمانی د ر جام حذفی هستیم.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۲۳۸
انتظارات از پرسپولیس بالا رفت/ اول به السد و بعد به سپاهان فکر می‌کنیم

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی شیری در خصوص قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر و بازی با پارس جنوبی جم گفت:بازی خیلی سختی در جم انجام دادیم اما ما به این شهر رفتیم تا سه امتیاز را بگیریم. چرا که به دنبال قهرمانی بودیم و رسیدن به این مسله برای ما از همه چیز مهمتر بود.خوشبختانه ما بازی را خیلی خوب اداره کردیم و در نیمه اول به گل رسیدیم که این  مسئله باعث شد تا از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار بگیریم. به دلیل شخصیت بالای پرسپولیس و وضعیتی که این تیم در جدول دارد توانستیم یک بار دیگر قهرمان لیگ شویم تا دل هواداران‌مان را شاد کنیم.
 
وی در خصوص جشن قهرمانی هم تصریح کرد:واقعا قهرمانی در لیگ برتر شیرین و جذاب است. ما در لیگ سختی قهرمان شدیم و خوشحالم که به تیمی آمدم که شخصیت قهرمانی دارد.من از روزی به پرسپولیس آمدم منتظر قهرمان شدن با پرسپولیس بودم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.
 
بازیکن تیم پرسپولیس در خصوص جدال حساس با سپاهان در جام حذفی،‌تصریح کرد:‌در حال حاضر زود است ما به بازی با سپاهان فکر کنیم چرا که ما یک بازی مهم مقابل السد قطر داریم و به همین دلیل همه تمرکز ما روی این بازی است. بازی با السد یک بازی بزرگ برای ما به حساب می‌آید و امیدوارم در این بازی بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
 
شیری در خصوص بازی با السد که البته جنبه تشریفاتی هم دارد، افزود:السد همیشه در این سال‌ها حریف سختی برای پرسپولیس بوده و بازیکنان بزرگی در این تیم حضور دارند. مطمئنا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت چرا که چنین بازی‌هایی می‌تواند بار شخصیتی تیم پرسپولیس بالاتر از اینکه هست، ببرد.
 
مدافع تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم توان دبل کردن رد قهرمانی را دارد و آیا می‌تواند در جام حذفی به قهرمانی برسد، افزود:طبیعی است ما برای قهرمانی در جام حذفی بازی می‌کنیم اما کار سختی خواهیم داشت. به هر حال انتظار از پرسپولیس خیلی بالا رفته و همه از ما انتظار برد دارند. می‌دانیم کار سختی در اصفهان در انتظار ماست اما ما برای بردن به این شهر خواهیم رفت هر چند در حال حاضر تمرکز ما روی بازی با السد قطر است.
 
شیری در خصوص اینکه از حضور در پرسپولیس چقدر رضایت دارد، گفت: من نیم فصل بود که به پرسپولیس آمدم اما واقعا از حضور در این تیم خوشحالم چرا که پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی کردن اینجا واقعا کار سختی به حساب می‌آید.پرسپولیس هواداران خیلی خوبی دارد و خوشحالم که برای تیمی بازی می‌کنم که هواداران پرشور و خوبی دارد.البته باید از آقای برانکو هم تشکر کنم که به من اعتماد کرد و من هم سخت کار می‌کنم تا پاسخ اعتماد او را بدهم.خوشبختانه شرایط من هم رفته رفته بهتر شد اما مطمئنا تلاش بیشتر از این خواهم کرد.
 
وی در باره اینکه آیا از عملکرد خود در پرسپولیس رضایت دارد، افزود: من خیلی دوست دارم پیشرفتم کنم و فکر می‌کنم کار بیشتری باید انجام دهم و همه تلاشم این است که در موفقیت‌های پرسپولیس بیشتر سهیم باشم و باید تلاش بیشتری انجام دهم تا انتظارات را برآورده کرده و در موفقیت‌های پرسپولیس نقش داشته باشم. طبعا وقتی تیمی قهرمان می‌شود همه از عملکرد این تیم راضی هستند و مشخص است که بازیکنان هم به وظایف خودشان به درستی عمل کردند اما من می‌خواهم بیشتر تلاش کنم تا از نظر فردی وضعیتم از این که هست، بهتر شود.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین