تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
plusresetminus
۱۰ بازیکن مطرح فوتبال جهان که در تیم ملی کشورشان نسبت به دیدار‌های باشگاهی نمایش بهتری داشتند، در این گزارش بررسی می‌شوند. اگر چه "اسکار وایلد" نویسنده ایرلندی حس میهن پرستی را ویژگی چندان بزرگی نمی داند اما برای بسیاری از فوتبالیست ها عشق به وطن انگیزه اصلی برای رویارویی با حریفان است به طوری که در بازی های ملی بسیار درخشان تر از دیدارهای باشگاهی ظاهر می شوند. در این گزارش به بررسی عملکرد 10 بازیکن مطرح فوتبال جهان که در تیم ملی کشورشان نمایش بسیار بهتری نسبت به بازی های باشگاهی داشتند می پردازیم.
۰
کد مطلب : ۱۴۵۶۳۱
ستاره‌های یک سر سوخت فوتبال جهان

           

            
    

 

1-کلودیو براوو

باشگاه منچسترسیتی ابتدا فکر می کرد با کلودیو براووی تیم ملی شیلی قرارداد امضا می کند، کاپیتانی آرام که حضور موثری درون دروازه تیمش دارد اما کلودیو براوو نتوانست در منچسترسیتی انتظارات را برآورده کند. این که بارسلونا چگونه توانسته بود از او مثل زمانی که برای تیم ملی شیلی بازی می کرد، بهره ببرد یک راز است!

ستاره های یک سر سوخت فوتبال جهان

2-لوکاس پودولسکی

تا مدت ها کسی نمی توانست درک کند که چرا پودولوسکی علی رغم نداشتن شرایط ایده آل در تیم هایی که در آن حضور داشت به تیم ملی آلمان دعوت می شود؟ ماجرا ساده است چون پودولوسکی به صورت منظم برای تیم ملی آلمان گلزنی می کرد و قدر موقعیت هایی که هم تیمی هایش برای او ایجاد می کردند را به خوبی می دانست.

ستاره های یک سر سوخت فوتبال جهان

3-آندره شورله

ستاره دیگری که نتوانست از استعداد خود در فوتبال باشگاهی استفاده کند آندره شورله است. او در هیچ تیمی کیفیت لازم خود را ارائه نداد اما در ترکیب تیم ملی آلمان عالی کار کرد. گل های ششم و هفتم آلمان در بازی عجیب جام جهانی 2014 مقابل برزیل میزبان را آندره شورله به ثمر رساند و با ادامه درخشش خود در بازی فینال، جام قهرمانی را بالای سر برد.

ستاره های یک سر سوخت فوتبال جهان

4-برونو آلوز

آلوز در تیم هایش همواره مدافعی کند و خشن است اما در تیم ملی پرتغال به بازیکنی تبدیل می شود که با آمادگی بالای خود مهاجمان حریف را ناکام می گذارد. آلوز تاکنون 93 بازی ملی را در کارنامه خود ثبت کرده و در تیم ملی پرتغال به لقب برونو آلوز بزرگ داده اند.

ستاره های یک سر سوخت فوتبال جهان

5- ایوان پریشیچ

9 سال طول کشید تا پریشیچ کیفیت خوب خود در تیم ملی کرواسی را در بازی های باشگاهی هم نشان دهد. پریشیچ، هافبک هجومی اینترمیلان که توانایی بازی با هر دو پا را دارد در ترکیب تیم ملی کرواسی همواره بازیکنی توانمند و جنگنده بوده است.

ستاره های یک سر سوخت فوتبال جهان

6-نیکولاس بنتنر

بنتنر نیز در باشگاه هایی که پیراهن آنها را بر تن کرده به اندازه حضورش در تیم ملی دانمارک موفق نبوده است. به نظر می رسد بنتنر خارج از تیم ملی دانمارک کمی با احتیاط بازی می کند اما در ترکیب دانمارک به مهاجمی گلزن تبدیل می شود.

ستاره های یک سر سوخت فوتبال جهان

7-پائولینیو

هافبک برزیلی که تاکنون در تیم های زیادی بازی کرده و اکنون در تیم گوانگژو چین توپ می زند، تنها یک فصل درخشان را در تیم کوریانتس پشت سر گذاشت و حتی با وجود اینکه پول خوبی بابت حضورش در چین می گیرد دیگر نتوانست کیفیت قبلی خود را ارائه کند. با این همه پائولینیو در تیم ملی برزیل آنقدر خوب ظاهر می شود که کارشناسان را به تحسین وا می دارد.

ستاره های یک سر سوخت فوتبال جهان

8-وینسنت یانسن

مهاجم 23 ساله هلندی در 13 بازی ملی خود موفق به زدن 7 گل شده و همه هموطنانش از او به عنوان مهاجمی آینده دار و موفق یاد می کنند اما در تیم تاتنهام نتوانست انتظارات هواداران این تیم را برآورده کند.

ستاره های یک سر سوخت فوتبال جهان

 9-رافائل مارکز

مارکز که نزدیک به 150 بازی ملی را در کارنامه دارد بدون شک یکی از مهره های کلیدی تیم ملی مکزیک است. مارکز تنها بازیکنی است که در چهار جام جهانی مختلف کاپیتان تیمش بوده و در رده ملی همیشه عالی ظاهر شده است. با این وجود در رده باشگاهی نتوانست کیفیتی که در تیم ملی مکزیک داشت را ارائه کند.

ستاره های یک سر سوخت فوتبال جهان 

10-آساموا جیان

جیان در تیم های مختلفی حضور داشته و به همین دلیل به او لقب هایی مثل «جهانگرد» و «بازیکن پولکی» می دهند. او تنها زمانی که در تیم العین بازی می کرد توانست عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد و در سایر تیم ها بازیکن متوسطی بود اما در تیم ملی غنا همواره مهاجمی مهارنشدنی و گلزن بوده و در بیش از 100 بازی ملی خود 50 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است.

 ستاره های یک سر سوخت فوتبال جهان

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین