تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
plusresetminus
حزب الله : رئیس کل دادگستری گلستان عامل اصلی تصادف منجر به فوت رئیس سازمان تامین اجتماعی را تخلف راننده استانداری اعلام کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۸۳۵
راننده استانداری گلستان عامل اصلی تصادف رئیس تامین اجتماعی
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، هادی هاشمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با رسانه های استان از اعلام نظر تیم کارشناسی تصادف منجر به فوت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس نظر این تیم کارشناسی عامل اصلی تصادف منجر به فوت رئیس سازمان تامین اجتماعی را تخلف راننده استانداری شناخته شده است.
 
وی ادامه داد: بر اساس نظریه تیم کارشناسی اگر چه نقص در برخی زمینه ها وجود دارد اما تخلف اصلی و علت تامه تصادف ۲۴ آبان که منجر به فوت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی کشور در گلستان شد، رعایت نکردن حق تقدم عبور وسایل نقلیه مستقیم رو  هنگام دور زدن (نقض ماده ۱۴۰ آئین نامه راهنمایی و رانندگی) توسط راننده تویوتا لندکروز ( راننده استانداری )  است.
 
هاشمیان ضمن یادآوری این نکته که با اعلام نظر نهایی تیم کارشناسی،  نظریه به طرفین پرونده اعلام  شد، اضافه کرد: نظریه اولیه کارشناسی در نخستین روزهای پس از حادثه به طرفین پرونده اعلام شده بود که با اعتراض طرفین، پرونده  برای اعلام نظر دوباره به یک هیئت سه نفره کارشناسی ارجاع شد  که نتیجه آن امروز  اعلام شد.
 
وی در ادامه سخنان خود به تمرکز کارگروه کاهش تصادفات  معاونت اجتماعی و پیشگییر از وقوع جرم استان اشاره کرد و گفت: در این کارگروه با مشارکت دستگاه های متولی به دنبال رفع  نقاط حادثه خیز و ایمن سازی جاده های استان هستیم.
 
به گزارش مهر؛ ۲۴ آبان امسال در تصادف رانندگی در محور گرگان به کردکوی، خودروی حامل رئیس و معاونین سازمان تامین اجتماعی کشور با یک دستگاه کامیون کشنده برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه دکتر نوربخش و دکتر تاج‌الدینی رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی جان باختند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین