تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
plusresetminus
حزب الله: معاون امنیتی و اجتماعی وزیر کشور از بازداشت عامل اسیدپاشی دیروز تهران خبر داد.
۰
کد مطلب : ۶۹۵۵۳
عامل اسیدپاشی دیروز تهران دستگیر شد
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سردار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و اجتماعی وزیر کشور در حاشیه همایش بانکداران و استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران درباره اسیدپاشی اصفهان گفت: هنوز عامل اسیدپاشی اصفهان دستگیر نشده است.

وی همچنین در خصوص اسیدپاشی دیروز تهران تصریح کرد: عامل این حادثه شناسایی شده است. فردی در خیابان پیروزی قصد داشت به یک خانم اسیدپاشی کند اما با مداخله فرد دیگری این اتفاق نیفتاد و در نهایت نیمی از اسید بر روی فرد قربانی و نیمی دیگر بر روی اسیدپاش ریخته شد. عامل اسیدپاشی دیروز تهران دستگیر شده است.

معاون امنیتی و اجتماعی وزیر کشور درباره امنیت مرزهای شرقی و غربی کشور خاطرنشان کرد: مواردی در ارتباط با ترور یک معلم در شرق کشور داشتیم و پیگیر حادثه هستیم. درباره شهادت کارکنان ناجا هم افراد مختلف دستگیر شده‌اند، اما اینکه این افراد مرتکب این حادثه شده باشند هنوز تایید نشده است.

ذوالفقاری ادامه داد: تلاش‌های زیادی از سوی دستگاه‌های امنیتی قبل از فرا رسیدن ماه محرم و با توجه به تهدیدات صورت گرفته است. ما مرزها را کنترل می‌کنیم و در صددیم در زمینه ثبات مرزها اقداماتی انجام دهیم که در صورت نیاز اقدام می‌شود.

وی درباره امنیت مرزهای غربی کشور در اربعین حسینی نیز اظهار داشت: برای بحث زائران اعلام کرده‌ایم که همه مسائل مرتبط با رفت و آمد زائران مورد بررسی قرار گیرد تا دستورالعمل‌ها برای استانداری‌ها صادر شود.

معاون امنیتی و اجتماعی وزیر کشور ادامه داد: 39 درصد از اعتبارات مرزها پرداخت شده و 20 درصد هم در شرف پرداخت است که می‌تواند در امنیت مرزها موثر باشد. بودجه 94 نیز می‌تواند در بهبود وضعیت مرزها کمک شایانی کند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین