تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
plusresetminus
حزب الله : معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری کرج، گفت: همزمان با فرا رسیدن روز ملی حمل و نقل، سومین همایش مدیریت حمل و نقل شهری در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می شود.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۹۳۵
سومین همایش مدیریت حمل و نقل شهری برگزار می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به 26 آذرماه، "روز ملی حمل و نقل ایران" اظهار کرد: حوزه حمل و نقل یکی از مهم ترین بخش‏ ‌های زيربنايی اقتصاد هر جامعه محسوب می‌شود که نقش مهمی در راستای توسعه اقتصادی و شهری جوامع ایفا می کند.
 
معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری کرج عنوان کرد: اگر چه حمل‌ و نقل پایدار شامل موارد مطروحه نیز می‌شود اما در این حوزه باید به تمام جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی توجه کرد.
 
این مسئول توجه به حمل و نقل انسان محور را ضروری دانست و گفت: افزایش سطح رضایت شهروندان با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی در حوزه حمل ونقل امکان پذیر خواهد شد.
 
وی با تاکید بر اینکه پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری روش های ایده‌آلی برای سفرهای کوتاهِ درون‌شهری است، تصریح کرد: این روش کاملا اقتصادی بوده و از نتایج مثبتِ زیست محیطی و سلامت فردی نیز برخوردار است.
 
به گفته احمدی نژاد؛ به مناسبت 26 آذر روز ملی حمل و نقل، مراسمی با عنوان سومین همایش مدیریت حمل و نقل شهری در باشگاه میلاد شهرداری با حضور مسئولین، مدیران شهری و استانی، اساتید و صاحبنظران دانشگاهی برگزار می شود.
 
معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری کرج توجه به حمل و نقل انسان محور و توسعه پایدار را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد و اظهار کرد: ایجاد شرایطی مناسب برای ارایه ایده ها و طرح های نوین، آشنایی مسئولین و مردم با اقدامات صورت گرفته در معاونت حمل ونقل نظیر سیستم های هوشمند حمل ونقل، ساماندهی هندسی و ترافیکی معابر و تقاطعات، حمل ونقل همگانی و انسان محور، ایمن سازی معابر، طرح جامع حمل ونقل کرج، آموزش و فرهنگ سازی رانندگان و عابرین از دیگر اهداف برگزاری این همایش است. 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین