تاریخ انتشارسه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
plusresetminus
حزب الله : مدافع اسبق قرمزها از رفاقتش با شهاب حسینی گفت: «دوستی من و شهاب از زمانی شروع شد که او در فیلم پلیس جوان بازی کرد.»
۰
کد مطلب : ۱۱۴۳۳۸
شهاب حسینی دعوت پرسپولیسی ها را پذیرفت
 
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فیلم فروشنده در جشنواره کن غوغا کرد. شاید این موضوع ورزشی نباشد ولی سراغ علی انصاریان چهره ورزشی - سینمایی رفتیم تا درباره شهاب حسینی و رابطه اش با او حرف هایی بزند. انصاریان می گوید فوتبال شهاب بد نیست.

 

اظهارات انصاریان را در ادامه بخوانید:

 

* به خاطر اینکه چهره ای فوتبالی هستی که وارد سینما شده ای، می خواهیم درباره فیلم فروشنده با تو حرف بزنیم.

- نمی دانید من چقدر خوشحال شدم که دیدم شهاب و آقای فرهاد برنده شدند. بیرون بودم و مراسم را نمی دیدم. ولی دیدم در فضای مجازی پر شد از عکس های آنها. هر دو این عزیزان را مردم دوست دارند و واقعا حق شان بود.

 

* با شهاب حسینی هم رابطه خوبی داری، درست است؟

- خب دوستی من و شهاب از زمانی شروع شد که او در فیلم پلیس جوان بازی کرد. همان موقع زلزله بم آمد و متاسفانه خیلی از هموطنان ما کشته شدند. همان زمان یک بازی خیریه برگزار کردیم و پرسپولیس مقابل تیم هنرمندان قرار گرفت. شهاب هم دعوت ما را برای حضور در این بازی پذیرفت و آمد. از همان زمان با هم دوست شدیم. واقعا حقش بود. همینطور آقای فرهادی که در فیلم جدایی خیلی چیزها را ثابت کرد. مگر گرفتن اسکار به این راحتی است؟

 

* تلویزیون حتی در آن لحظه خبر برنده شدن آنها را اعلام نکرد که البته انتقادهایی را به دنبال داشت.

- من نمی دانم تلویزیون چیزی نشان داد یا نه ولی شما نگاه کنید در سایت ها و همینطور فضای مجازی کلی خبر و عکس از آنها بود. همه مردم به آنها تبریک گفته اند. هر ایرانی که هر جای دنیا یک جایزه بگیرد، افتخارش برای ایران است.

 

* شهاب حسینی فوتبالی هست؟

- فوتبالش بد نیست.

 

* پرسپولیسی است یا استقلالی؟

- از او در این باره نپرسیدم!

 

* در برنامه عیدانه 90 خیلی شوخی می کردی و می خندیدی. بعضی ها می گفتند شاید به درد کارهای کمدی هم بخوری. خودت به این موضوع فکر کرده ای؟

- ببینید من آدم طنازی نیستم. تیکه های خودم را بلدم ولی هیچ وقت فیلم کمدی را امتحان نکرده ام. تا الان هر نقشی بازی کرده ام جدی بوده است. ببیند من فیلمی مثل مارمولک را دوست دارم. در آن طنز لودگی نمی بینید. نمی دانم شاید اگر کار طنز خوبی به من پیشنهاد شود، در آن بازی کنم.

 

* گاهی به دستمزد ستاره های سینما هم انتقاد می شود. تو این انتقادها را قبول داری؟

- کسی که خوب باشد، هر چقدر پول بگیرد حقش است. الان رضا عطاران، شهاب حسینی یا پرویز پرستویی جزو بازیگران خوب هستند و هر چقدر هم بگیرند، نوش جان شان.

 

* ظاهرا دختر علی پروین هم بازیگر شده است.

- والا خبر ندارم. اما چیزهایی شنیده ام.

 

* علی پروین با تو در این باره حرف نزده است؟

- نه چیزی به من نگفته است.

منبع : خبر آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین