تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
plusresetminus
حزب الله : فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم ۸ سال دفاع مقدس، اداره شدن آن توسط مردم بود، گفت: در اوایل جنگ با خوبدروهای مردم تدارکات به جبهه‌ها می‌رسید.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۹۳۹
یکی از ویژگی‌های مهم ۸ سال
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله سردار سیدیوسف مولایی در سومین یادواره سرداران و 136 شهید تدارکات و پشتیبانی استان البرز که صبح امروز در کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه 8 سال دفاع مقدس از ویژگی‌های منحصر به‌فردی در آموزش مهندسی و غیره برخوردار بوده است، اظهار داشت: اداره 8 سال دفاع مقدس آئین‌نامه‌ای نبود.
 
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه آماد و پشتیبانی دفاع مقدس متفاوت بود و برای آن یک تفکر خاصی شده بود، ادامه داد: در جنگ‌های معمولی در دنیا یگان و معاونتی است که مسئولیت آماد و پشتیبانی دارد و جنگ را اداره می‌کند. 
 
وی با اشاره به اینکه جنگ ما وابسته به امکانات نبود اما این آماد با وجود اینکه در تحریم بودیم و امکانات نداشتیم تشکیل شد، بیان کرد: چگونه باید جنگ کرد در حالی که تحریم وجود دارد.
 
مولایی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم 8 سال دفاع مقدس، اداره‌شدن آن توسط مردم بود، اضافه کرد: اگر زنجیره تدارکات تعریف می‌شد، بخش عمده آن به سبب اینکه خود مردم بودند، دیده نمی‌شد.
 
وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ بخش عمده مواد اولیه را مردم تهیه می‌کردند، عنوان کرد: در زمان 8 سال دفاع مقدس در آشپزخانه‌ها پیرمردها کارها را انجام می‌دانند و نیروی رسمی در آنجا نبود، در اوایل جنگ با خودروهای مردم تدارکات به جبهه‌ها می‌رسید و ‌روی اهدایی‌ها به جبهه اسم شهرها نوشته می‌شد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین