تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
plusresetminus
حزب الله : مشاورعالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه دروغ گویی‌ها و بدعهدی آمریکا در توافق‌های بین المللی از جمله برجام اثبات شده است، گفت: آمریکا به هیچ تعهدی پای بند نیست.
۰
کد مطلب : ۱۵۱۱۹۳
بدعهدی آمریکا در دنیا اثبات شده است/ داعش دست پرورده استکبار
 

 

                       
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی صبح پنج‌شنبه در بدو ورود به سمنان در جمع خبرنگاران، پیرامون مواضع ایران هراسی دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بابیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا آنچه در بین سران ۱۹۳ کشور جهان مطرح کرد چیزی جز دروغ‌گویی نیست، ابراز داشت: آنچه وی در مقابل جمعیت چندمیلیاردی مردم جهان مطرح کرد، نشان می‌دهد که سیاست‌مداران غرب در رأس آن‌ها آمریکا به هیچ‌یک از قراردادهای بین‌المللی ازجمله برجام که توافق چندین کشور بوده است، پای بند نیستند.

 وی با تأکید بر اینکه استکبار جهانی می‌خواهد ایران هراسی را در دنیا گسترش دهد، افزود: لذا با خلق داعش و متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم می‌کوشد تا به اهداف خود دست یابد، که به این هدف نخواهد رسید.

مشاور عالی فرمانده کل قوا بابیان اینکه آمریکا در حالی ایران را حامی تروریست می‌نامد که خود داعش و گروه‌های نفاق و تکفیری را در منطقه ایجاد کرده است، ابراز داشت: رد پای حمایت از جنگ‌طلبی کشورهای عربی و اعطای کمک‌های ۴۰۰ میلیارد دلاری از رژیم صهیونیستی به خود آمریکا منتهی می‌شود.

صفوی ادامه داد: خود مردم آمریکا هم می‌دانند که ترامپ احمق‌ترین رئیس‌جمهور این کشور است که باسیاست‌های خود چیزی جز فلاکت و بدبختی برای آن‌ها و کل جهان ارزانی نخواهد داشت.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین