تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
plusresetminus
حزب الله : هافبک تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه استرشوندس سوئد برای تیم ملی سوئد در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
۰
کد مطلب : ۱۷۱۳۹۹
درصورت بازی با سوئد از خوشحالی منفجر می‌شوم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،هافبک تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه استرشوندس سوئد برای تیم ملی سوئد در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
 
به گزارش سایت «fotbollskanalen» سوئد، ایران علی رغم شکست خوردنش مقابل اسپانیا، اما با پیروزی مقابل پرتغال فرصت صعود به مرحله بعد را دارند. در صورت صعود ایران فرصتی برایش پیش می‌آید تا در مرحله بعد جام جهانی مقابل سوئد بازی کند.
 
سامان قدوس، هافبک استرشوندس میان تیم ملی سوئد و ایران در نهایت ایران را برای بازی ملی انتخاب کرده بود. اما مهاجم ایرانی الاصل دارای تابعیت سوئدی بازی تیم قدیمش را از پشت تلویزیون در جام جهانی دنبال می‌کند. سامان بازی سوئد با کره جنوبی را به خاطر اینکه در حال سفر با کاروان ایران بود، نتوانسته ببیند.
 
قدوس در مصاحبه خود گفت: من صحنه‌های مهم بازی را بعدا تماشا کردم. آنچه که دیدم سوئد سوار بر بازی بود و آن‌ها می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. آن‌ها با شایستگی پیروز شدند.
 
سوئد اکنون پیش رو خود دو بازی مهم دارد تا به مرحله بعد راه پیدا کند. اولین بازی با قهرمان جهان یعنی آلمان و دومین دیدار مقابل مکزیکی است که موفق شد آلمان را شکست دهد.
 
قدوس درباره این بازی‌ها گفت: کمی از بازی آلمان و مکزیک را دیدم. مکزیک خیلی خوب مقابل آلمان دفاع می‌کرد. پس از آن دیدم که آلمان اجازه داد تا مکزیک دروازه اش را باز کند. به نظرم سوئد مقابل آلمان و مکزیک فرصتی دارد تا به مرحله بعد صعود کند. به نظرم تیم ملی آلمان در بحران به سر می‌برد و در مقابل سوئد ثبات دفاعی خوبی دارد و این در جام جهانی بسیار اهمیت دارد.
 
در شرایط کنونی ایران و سوئد در گروهشان در یک رده قرار دارند. اگر هر دو تیم موفق به صعود شوند این امکان وجود دارد که سوئد و ایران با هم رقیب شوند و این آرزوی سامان است.
 
هافبک تیم ملی ایران در پایان گفت: من از قبل گفتم که این آرزوی من است که سوئد و ایران در جام جهانی با هم مواجه شوند. دیدار با سوئد در مرحله بعد امری قابل توصیف است. در ابتدا وقتی این اتفاق می‌افتاد من هم ناراحت بودم و هم خوشحال، اما اکنون اگر این رویارویی اتفاق بیفتد، خیلی خوشحال می‌شوم و از خوشحالی منفجر می‌شوم.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین