تاریخ انتشارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
plusresetminus
حزب الله : معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به برگزاری آیین رونمایی از سامانه مدیریت پروژه صورت وضعیت الکترونیک(پی وب)، افزایش نظارت و دقتِ هوشمند بر پروژه را مهمترین مزیت این سامانه عنوان کرد.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۶۹۴
ارتقای شفافیت و افزایش نظارت بر پروژه ها مزیت سامانه صورت وضعیتِ الکترونیک

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عسگر نصیری  با بیان اینکه این سامانه اموری از قبیل متره، برآورد، صورت وضعیت و کنترل پروژه را به صورت الکترونیکی انجام می دهد، افزود: همه این امور پیش از این به شکل دستی انجام می گرفت.
 
نصیری، به تشریح کلی روند عملکرد این سامانه پرداخت و اضافه کرد: برآوردهای لازم پس از ثبت اطلاعات پروژه در سیستم، برداشت شده و به منظور برگزاری مناقصه به حوزه مربوطه ارسال می شود. پس از برگزاری مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار، مدارک و اطلاعات پیمانکار منتخب در سامانه وارد می شود و با اختصاص یک کد به پیمانکار، وی از امکان ورود به سیستم و درج اطلاعات برخوردار می شود.
 
به گفته معاون شهردار کرج، با درج این اطلاعات در سامانه، امکان نظارت بخش های ناظر همچون شورای شهر بر روند انجام پروژه ها و هزینه ها بسیار سهل تر و شفاف تر خواهد شد.
 
وی، از دیگر مزایای راه اندازی این سامانه را استانداردسازی فرآیندهای برآورد و صورت وضعیت در کنار کنترل عملکرد و هزینه پروژه ذکر کرد و ادامه داد: مدیریت پروژه وامکان تطبیق پیش بینی بودجه با هزینه ها همچنین صرفه جویی در زمان به عنوان دیگر نتایج مثبت و موثر بهره گیری و راه اندازی سامانه مذکور می باشد.
 
نصیری، همچنین به یکی از مهمترین ویژگی های فعال سازی سامانه اشاره کرد و بیان داشت: امکان بایگانی اطلاعات پروژه و پیمانکار تا زمان نامحدود که پیش از این به عنوان یکی از مشکلات این بخش تلقی می شد، از ارزشمندترین دستاوردهای بکارگیری سامانه است.
 
این مسئول اذعان داشت: با فعال شدن سامانه علاوه بر رعایت بهتر و بیشتر حقوق پیمانکار و کارفرما، مستندات طرح ها پیوسته در دسترس بوده و امکان نظارت بر آن بسیار بیشتر خواهد شد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین