تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
plusresetminus
حزب الله : شهردار کلاشهر کرج در همایش بررسی راهکارهای نوین که درخصوص کمبود آب و ریزگردها در سالن همایش باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد توجه به معضلات زیست محیطی را اولویت کاری مسئولین شهری بیان کرد.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۸۹۴
توجه به معضلات زیست محیطی اولویت کاری مسئولین شهری قرار گیرد‌
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر اصغر نصیری در حاشیه همایش بررسی راهکارهای نوین درخصوص کمبود آب و ریزگردها که  با حضور اعضای شورای اسلامی و مسئولین ارشد شهری کرج که عصر امروز در مجتمع میلاد شهردای کرج برگزارشد حضور یافت و توجه به معضلات زیست محیطی را اولویت اصلی کاری مسئولین شهری عنوان کرد.
 
شهردار  کلانشهر کرج  گفت: نبود توجه شایسته به زندگی زیستی در یک اجتماع، خطرات گاه جبران ناپذیری را با خود به همراه دارد که می تواند توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را با مشکل اساسی روبرو کند.
 
وی به استفاده از برنامه های دراز مدت در کاهش  معضلات زیست محیطی تاکید کرد و افزود: چاره اندیشی و ارائه راهکارهای علمی و نو همچنین مشارت شهروندان می تواند  در مدیریت صحیح ذخایر انرژی و کاهش معضلات آلودگی هوا کمک شایانی کند.
 
نصیری در پایان به احداث تصفیه خانه محلی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: اجرای این اقدامات گامی به سوی کاهش بحران آب در کرج است.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین