تاریخ انتشارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
plusresetminus
حزب الله : محمد واعظ با بیان اینکه ترک بازار ارز از سوی معامله گران غیرحرفه ای سبب ثبات این بازار می شود، اظهار داشت: این معامله گران که همان مردم عادی هستند، با آزمون و خطا از این بازار خارج خواهند شد.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۴۰۷
پیش بینی ها برای ثبات نرخ ارز در زمستان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان گفت: براساس پیش بینی ها در زمستان با ثبات در بازار ارز مواجه می شویم و معامله گران غیر حرفه ای توانایی ماندن در چنین بازاری را نخواهند داشت.
 
محمد واعظ با بیان اینکه ترک بازار ارز از سوی معامله گران غیرحرفه ای سبب ثبات این بازار می شود، اظهار داشت: این معامله گران که همان مردم عادی هستند، با آزمون و خطا از این بازار خارج خواهند شد.
 
وی ادامه داد: افزایش نرخ ارز در ابتدا دارای عواملی بود اما افزایش روزهای بعد، در نتیجه حباب بازار بود.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: نوسانات نرخ ارز و بی اعتمادی موجود در این بازار سبب نوسان در حوزه صادرات و سرمایه گذاری شد.
 
وی با اشاره به اینکه تصمیمات توسعه ای در گرو ثبات در بازار ارز است، افزود: ورود احساسی مردم به بازار ارز آسیب جدی به اقتصاد ما وارد کرد و قیمت ها در بازار ارز را به صورت غیرمنطقی افزایش داد.
 
واعظ تصریح کرد: براساس پیش بینی ها طی ماه های آینده و در زمستان با ثبات در بازار ارز مواجه می شویم. معامله گران غیر حرفه ای توانایی ماندن در چنین بازاری را نخواهند داشت و با ضرر و زیان از آن خارج می شوند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین