تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
plusresetminus
حزب الله : شراره رخام می گوید این چند سال در سریال های مناسبتی تلویزیون حضور نداشته به همین دلیل این شائبه پیش آمده که کم‌کار شده است.
۰
کد مطلب : ۱۶۰۶۰۷
نقش‌های پیشنهادی جذاب نبود

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شراره رخام بازیگر تلویزیون  درباره اینکه چرا در این چند سال در تلویزیون کم کارتر شده است، گفت: شاید فرصت نمی شد در این چند سال بتوانم در نقشی که دوست دارم، بازی کنم و از طرف دیگر نقش های پیشنهادی چندان خوب نبودند که بتوانم آنها را بپذیرم.
 
وی ادامه داد: من در این چند سال بیشتر تله فیلم کار کردم و همین الان چند فیلم و سریال دارم که هنوز اکران یا پخش نشده اند.
 
رخام با اشاره به اینکه در این سال ها نتوانسته در سریال های مناسبتی حضور داشته باشد، اظهار کرد: وقتی در سریال های مناسبتی تلوزیون نباشید این شائبه پیش می آید که بازی نمی کنید شاید چون در تلویزیون این گونه سریال ها بیشتر دیده می شوند و مردم آنها را بیشتر دنبال می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه مردم هنوز جویای حال و وضعیت وی هستند، بیان کرد: مردم هنوز هم وقتی مرا می بینند از حالم می پرسند و به من لطف دارند. چندان هم نگران حضور کمرنگم در کارها نیستم و معتقدم هراتفاقی هر زمانی که مناسب باشد خودش رخ می دهد.
 
رخام که قرار است به زودی جلوی دوربین سریال «هم‌سرایی» برود در این باره گفت: سریال «هم‌سرایی» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی محمدرضا وکیلی طباطبایی برای شبکه سه ساخته می شود و من در این سریال نقش فروغ را دارم که فکر می کنم این نقش خواهد درخشید.
 
رخام در پایان گفت: این نقش و این سریال بسیار جذاب است و فکر می کنم یک بار دیگر با این نقش می توانم در سریالی که دوست دارم بازی کنم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین