تاریخ انتشارسه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
plusresetminus
حزب الله : معاون اول رئیس جمهور گفت: پیشنهاد جذب برگزیدگان جشنواره ملی ایثار در بنیاد ملی نخبگان بررسی می شود.
۰
کد مطلب : ۱۶۷۰۰۶
جذب برگزیدگان جشنواره ملی ایثار در بنیاد ملی نخبگان بررسی می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اسحاق جهانگیری در دومین جشنواره آموزشی تحصیلی ‌جایزه ملی ایثار با اشاره به اهمیت ایثار گفت: کاری که ملت ایران در یک جنگ ناخواسته قرار گرفت و انجام داد، کاری بود کارستان.
 
وی افزود: شوروی سابق و آمریکایی ها به همراه کشورهای منطقه به خصوص کشورهای عرب آنچه در توان داشتند برای حمایت از صدام به کار گرفتند.
جهانگیری با اشاره به اینکه امروز هم به ایثار نیاز داریم گفت: وقتی به منطقه نگاه می کنیم می بینم جنگ ها و اتفاقات منطقه هم برای این است که کشور ما را زمین گیر کنند.
 
معاون اول رئیس جمهور ضمن قدردانی از ایثار جانبازان و ایثارگران گفت: به برکت خون شهدا و جانبازان، این نظام و مسیر ماندنی است و از همه مشکلات فایق می آییم. امروز مدیران ما باید از خودگذشتگی کنند.
 
جهانگیری در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه ایران در منطقه گفت: از بسیاری جهات از جمله نیروهای فارغ‌التحصیل مان در دنیا جایگاه بسیار خوبی داریم.
 
معاون اول رییس جمهور خطاب به برگزیدگان جشنواره ملی ایثار اظهارداشت: نخبگان خانواده ایثار تفاوتی با سایر نخبگان دارند چون رسالت شهدا را هم دارند.
 
وی در خصوص جذب در  بنیاد ملی نخبگان گفت: تعدادی از برگزیدگان جشنواره ملی ایثار پیشنهاد داشتند که در بنیاد ملی نخبگان جذب شود که پیشنهاد خوبی است و بررسی خواهد شد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین