تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
plusresetminus
حزب الله : فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از یک تریلر ۵۱ بطری آب معدنی حاوی تریاک به وزن ۱۰۳.۵ کیلوگرم که به طرز ماهرانه در باک خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
۰
کد مطلب : ۱۴۵۸۰۲
۱۰۳ کیلو تریاک جاسازی شده در بطری‌های آب معدنی از یک تریلر در کرج کشف شد

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار بخشعلی کامرانی‌صالح با اشاره به دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی در پوشش حمل بار تجاری اظهار داشت: پیگیری موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در بررسی‌های تکمیلی ماموران مشخص شد که حمل‌کننده مواد مخدر یک راننده خودروی سنگین است، ادامه داد: وی در پوشش حمل بار تجاری اقدام به فروش و جابه‌جایی مواد مخدر می‌کرده است. 

وی با اشاره به اینکه رصد فعالیت‌های نامبرده نشان می‌داد که قرار است مقدار قابل توجهی مواد مخدر از شرق کشور تحویل گرفته و به‌وسیله یک دستگاه خودروی تریلر به تهران و البرز منتقل کند، بیان کرد: اکیپی از ماموران مبارزه با مواد مخدر البرز به محورهای مواصلاتی شهر کرج اعزام و با کنترل جاده خودروی مورد نظر را متوقف و راننده را دستگیر کردند.

کامرانی‌صالح اضافه کرد: در خودروی مذکور 51 بطری آب معدنی حاوی تریاک به وزن 103.5 کیلوگرم که به طرز ماهرانه در باک خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین