تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
plusresetminus
حزب الله : معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج گفت: برنامه ریزی بر مبنای اصول اقتصاد مقاومتی موجب تقویت و ارتقاء اقتصاد شهری مي شود و شهرداريها به عنوان سازمانهاي مردم نهاد بايد براي تحقق اين سیاست مهم اهتمام ورزند.
۰
کد مطلب : ۱۴۴۱۰۰
تقویت اقتصاد شهری در گرو عمل به اصول اقتصاد مقاومتی است

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد رضا رضاپور در گفتگو با خبرنگار این مطلب را عنوان کرد و گفت: بررسی راهکارهای اقتصاد مقاومتی، انطباق و بکارگیری آن در امور اقتصاد شهری می تواند به عنوان منبعی کارآمد در توسعه منطقی شهر موثر باشد.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج اظهار داشت: بی شک یکی از اصلی ترین برنامه های مجموعه مدیریت شهری کرج در چهار سال گذشته تحقق اقتصاد مقاومتی بوده که با انجام مطالعات عمیق انجام گردیده و بسیاری از پروژه های شهری با تکیه بر سیاست مذکور به بهره برداری رسیده است.

رضاپور ادامه داد: باید به این مهم توجه داشت که تدوین برنامه‌ای جامع برای ساماندهی اقتصاد شهری و بهره مندی از پتانسیل های ویژه به منظور رشد و گسترش شهر ضروری است و بر این اساس برنامه‌ای که منجر به ارتقاء اقتصاد شهری و بهره گیری از امکانات همه جانبه در این خصوص می شود، امری اجتناب‌ناپذیر است.

این مسئول گفت: مولفه های اقتصاد مقاومتی از جمله ابزارهای توسعه شهری است و مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری به جد به تحقق آن اصرار دارند؛ نگاه عمیق و کلان مسئولان و مدیران ارشد شهر نیز به پیشرفت هایی است که از راه توسعه شهری حاصل می شود که این مهم از راهکارهای تحقق آبادانی شهری می باشد.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین