تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
plusresetminus
حزب الله : مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: آمریکایی‌ها دیگر تنها ابرقدرت جهان نیستند و این یک حقیقت است. به فضل الهی جهان به سمت چندقطبی شدن قدرت در حال حرکت است و روند نزولی قدرت آمریکا در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و نظامی شروع شده است.
۰
کد مطلب : ۱۲۸۴۰۵
آمریکا دیگر ابرقدرت نیست، این یک حقیقت است
 
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار رحیم صفوی در یادواره  ۵۰۵ شهید شهرستان چالوس که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: هدف اساسی هر حکومت و دولتی حفظ بقای ملی، ارزش‌ها و منافع ملی و نیز ایجاد رفاه و آسایش و رساندن جامعه به کمال انسانیت است.

وی با بیان اینکه این هدف اساسی بر اثر بروز جنگ‌ها به خطر می‌افتد، افزود: جنگ‌ها ممکن است بقای حکومتی و ارزش‌های یک ملت را از بین ببرند و در واقع جنگ‌ها منافع اقتصادی یک جامعه را نابود می‌کنند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری تصریح کرد: زمانی که جنگ شروع می‌شود ملت‌ها و رهبر خردمند برای دفاع از بقای ملی و حفاظت از ارزش‌ها و نظام سیاسی خود حاضر هستند ارزشمندترین سرمایه خود را که همان جان است  به میدان بیاورند تا در مقابل دشمن بایستند و نگذارند دشمنان به اهداف خود برسند.

صفوی با تاکید بر اینکه رمز بقاء و حیات ملت ما از مسیر جهاد و شهادت می‌گذرد، بیان کرد: اگر روحیه ایثارگری در ملت ما نبود آن‌گاه ملت ما در مقابل متجاوزین سر تسلیم فرود می‌آورد.

وی ادامه داد: اگر ملت ما قدرتمند است و همه ملت‌ها آن را به رسمیت می‌شناسند این عظمت و اقتدار ملی ما به برکت خون شهداء است.

این مسئول با بیان اینکه امام راحل بدون سلاح و با روحیه شهادت‌طلبی مردم و انقلاب را به پیروزی رساند، اظهار کرد: این انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گوشه‌هایی از قیام اباعبدالله الحسین(ع) بود و کربلای ایران به معنای واقعی در راستای کربلای حسین بن علی(ع) معنا و مفهوم پیدا می‌کند.

صفوی با تاکید بر اینکه حماسه شهداء را باید نسل جوان که ۵۱ درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند بدانند، خاطرنشان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهداء بزرگترین ذکر و یادآوری است.

وی با بیان اینکه حرکت بزرگ و میلیونی ملت‌ها در روز اربعین و حرکت به سمت کربلا پیام‌های زیادی داشت، گفت: مردم می‌خواهند قبل از ظهور امام زمان(عج) خود به درک و شعور درستی از امام حسین(ع) برسند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به الگوبرداری ملت‌های سوریه، لبنان، عراق و یمن از بسیج مردم ایران، تصریح کرد: جوانان ما در سوریه نیروهای بسیج مردمی را از مردم سوریه تشکیل دادند که ۶۸ ماه است در حال جنگ با تروریست‌ها هستند.

صفوی با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران به دل دشمنان هراس می‌اندازد، اظهار کرد: رهبری خرمندانه مقام معظم رهبری با ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا، توان تصمیم‌گیری را از آمریکایی‌ها سلب کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها دیگر تنها ابرقدرت جهان نیستند و این یک حقیقت است، افزود: به فضل الهی جهان به سمت چند قطبی شدن قدرت در حال حرکت است و روند نزولی قدرت آمریکا در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و نظامی شروع شده است.

مشاور فرمانده کل قوا تاکید کرد: به فضل الهی در قرن حاضر شاهد بروز و ظهور قدرت اسلام مرکب از دولت و ملت‌های اسلامی خواهیم بود که مرکزیت این قدرت بزرگ، انقلاب اسلامی ایران است.

صفوی برگزاری یادواره شهداء را منشأ درس‌های زیادی برای ملت‌های اسلامی دانست و گفت: ظرفیت صبر و تحمل خانواده‌های شهداء نشان می‌دهد که ملت ما از یک منبع بی‌کران قدرت نرم یعنی صبر و استقامت برخوردار است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین