تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
plusresetminus
رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

ایران حرف نخست نظامی را در منطقه می‌زند

حزب الله: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران از لحاظ نیروی نظامی در منطقه حرف نخست را می‌زند و از آنجایی که دشمنان نمی‌توانند به وسیله اقدامات نظامی به کشور زیان وارد کنند به تحریم‌ها روی آورده‌اند.
۰
کد مطلب : ۷۱۶۴۰
ایران حرف نخست نظامی را در منطقه می‌زند
 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی صبح امروز در نشست تبیین الزامات و مضامین استان قزوین از دیدگاه مقام معظم رهبری که در سالن همایش‌های دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حضور پر شور مسئولان و مردم در این جلسه خاطره سفر مقام معظم رهبری به شهر قزوین را در ذهن من مجدداً تداعی کرد.

وی با اشاره به عشق و علاقه مردم قزوین به مقام معظم رهبری عنوان کرد: بزرگترین نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران پیوند ناگسستنی مردم با رهبری است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در هیچ جای نقطه دنیا چنین اتفاقی مشاهده نمی‌شود که از ساعت‌ها قبل مردم در خیابان‌ها حضور پیدا کنند تا بدین وسیله بتوانند لحظه‌ای چهره رهبر خود را زیارت کنند.

محمدی‌گلپایگانی بیان کرد: این اتفاق تنها برای عالمان، بزرگان دین، پیامبران و اهل‌بیت عصمت و طهارت اتفاق می‌افتد.

وی افزود: این اتفاق ارتباط بین رهبر با مردم است و نمونه عظیم ارتباط بین رهبر با مردم در اربعین حسینی شکل گرفت که مردم از 60 کشور دنیا مسیر پیاده نجف تا کربلا و بصره تا کربلا را پیمودند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری درباره نحوه برقراری امنیت و مهمان‌نوازی مردم عراق تأکید کرد: زائران اربعین حسینی در تمامی مسیر منتهی به کربلا نیاز به هیچگونه ماده غذایی نداشته‌اند و مردم عراق انواع خدمات را به زائران عرضه می‌کردند.

محمدی‌گلپایگانی درباره نحوه برقراری امنیت در اربعین حسینی، گفت: دولت عراق به صورت مطلوبی اقدامات امنیتی را در این مدت اداره کرد و تأمین امنیت در عراق با وجود تهدیدات داعش کار آسانی نبود.

وی مطرح کرد: به تازگی کتابی به عنوان رساله عملیه گروهک تروریستی داعش در دست سربازان سوری افتاده است که اسم این رساله "فقه خون" است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: رساله "فقه خون" جهان را به دو قسمت دارالسلام و دارالکفر تقسیم کرده است و دارالسلام همان حکومت ابوبکر بغدادی است که هر کس با اعتقادات این دولت همراه نباشد کافر محسوب می‌شود و اموال و جان آنها مباح است.

محمدی‌گلپایگانی اظهار داشت: داعش چهره اسلام را خشن و بی‌رحم نشان می‌دهد در صورتی که در اسلام محمدی چنین چیزی وجود ندارد و پیامبر اسلام مظهر رحمت و بزرگی است.

وی درباره اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی، گفت: استعدادهای فراوانی در کشور وجود دارد که باید از آنها به نحو مطلوب استفاده کنیم ولی از سوی دیگر باید از اصراف در جوامع دولتی و در خانواده‌ها جلوگیری شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با انتقاد از اینکه جوانان به سمت تجمل‌گرایی رفته‌اند، عنوان کرد: چندین میلیون دختر و پسر دارای شرایط ازدواج در کشور وجود دارند ولی به دلیل تجمل‌گرایی نمی‌توانند ازدواج کنند و این مهم به کشور زیان می‌رساند.

محمدی‌گلپایگانی گفت: لزومه تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور این است که هر کس در زندگی خود خانواده، ادارات، جامعه و دولت اصل صرفه‌جویی را رعایت کنند.

وی درباره مذاکرات هسته‌ای با استناد به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه با ادامه مذاکرات مشکلی ندارم، بیان کرد: کمترین فایده مذاکره مشخص شدن ذات طرف مذاکره‌کننده است و در این مدت مردم دنیا طرف مذاکره‌کننده را به خوبی شناخته‌اند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از لحاظ نیروی نظامی در منطقه حرف نخست را می‌زند و از آنجایی که دشمنان نمی‌توانند به وسیله اقدامات نظامی به کشور زیان وارد کنند به تحریم‌ها روی آورده‌اند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین