تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
plusresetminus
شهردار کرج خواستار آن شد تا ساماندهی و یکپارچه سازی نیروهای پیمانی این دستگاه در اولویت کاری قرار بگیرد و قطار حرکت هیچ یک از طرح های عمرانی شهر از حرکت باز نماند.
۰
کد مطلب : ۱۵۳۱۷۳
نیروهای پیمانی و شرکتی شهرداری کرج یکپارچه می شوند

 

 

 

  دکتر اصغر نصیری در جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج بر ساماندهی نیروهای پیمانی و شرکتی تاکید کرد و مقرر شد پس از جمع آوری آمار و اطلاعات مرتبط با این نیروها، کارگروهی تشکیل و طی آن با انتخاب پیمانکاری از بدنه شهرداری، یکپارچه سازی آنها آغاز شود.

معرفی و تشریح طرح های عمرانی شهرداری کرج از دیگر محورهای جلسه شورای معاونین بود که شهردار این کلانشهر در خصوص آن تاکید کرد: با تخصیص اعتبارات نقدی و تهاتری موجود، هیچ یک از پروژه ها متوقف نشوند.

همکاری متقابل معاونان شهرسازی و خدمات شهری مناطق 10 گانه شهرداری، انجام بازدید های مستمر از ساخت و سازهای سطح شهر از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و دکتر نصیری نیز بر داشتن نگاه ویژه به این مهم  برای جلوگیری از تخلفات شهری  تاکید کرد.

همچنین شهردار کرج خواستار اعمال مدیریت هزینه و به کارگیری سیاست اقتصاد مقاومتی توسط معاونان شهرداری شد و این مهم را در پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی در هزینه های جاری مهم دانست.

دکتر نصیری در پایان این جلسه بر برگزاری منظم چهار کمیسیون تعیین وضعیت املاک شهرداری، طراحی شهری و سیما و منظر شهری، طراحی و اصلاح شبکه معابر و تقاطعات همچنین کمیسیون زیرساخت های شهری که موجب ارتقای ساختارهای فنی، اجرایی و ستادی این دستگاه می شود، تاکید کرد و گفت: برگزاری این کمیسیون ها، الگویی مدیریتی برای شهرداری کرج به وجود می آورد و تحقق اهداف را بیش از پیش محقق می سازد.

گفتنی است شورای معاونین شهرداری کرج، صبح امروز با حضور شهردار و قائم مقام وی، معاونت های مالی اقتصادی، حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی اجتماعی ورزشی، شهرسازی و معماری، فنی و عمرانی، برنامه ریزی و توسعه سرمایه های انسانی، خدمات شهر و سرپرست های ادارات کل حراست و بارسی شهرداری این کلانشهر برگزار شد و طی آن اهداف و اولویت هایی که با آغاز فعالیت دکتر اصغر نصیری در برنامه ریزی ها قرار گرفته است، مورد بررسی و همفکری مسئولان قرار گرفت.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین