تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
plusresetminus
حزب الله : سعید نعمت‌الله که چندی کمتر نامش را در تیتراژ سریال‌ها می‌بینیم «برادرجان» را با آموزه حق‌الناس برای ماه رمضان سال آینده می‌نویسد که قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۵۷۹
«برادر جان» برای ماه رمضان سال آینده
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، امروز رویداد‌های مختلفی روی آنتن رادیو و تلویزیون می‌آید که در این بسته خبری مروری بر آن‌ها داریم:
 
«برادر جان» برای شبکه یک سیما تولید می‌شود
 
«برادر جان» قرار است ماه رمضان سال آینده در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای روی آنتن شبکه یک سیما برود. سعید نعمت‌الله که این روز‌ها سریال «خواب‌زده» به کارگردانی سیروس مقدم به قلم او در شبکه نمایش خانگی در حال پیش تولید است، اخیراً نگارش سریال جدیدی را شروع کرده که تولید آن از دی ماه آغاز خواهد شد.
 
«برادر جان» قرار است ماه رمضان سال آینده در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای روی آنتن شبکه یک سیما برود و در حال حاضر در مرحله نگارش فیلمنامه است. موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس» و در خلاصه داستان آن آمده است: «پسری بعد از، از دست دادن پدرش می‌خواهد دین­‌های او را ادا کند.» مجری طرح این مجموعه تلویزیونی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است.
 
واکاوی علت تعلل دولت افشای حقوق مدیران در شبکه یک
 
برنامه پایش امشب بیست و دوم مهرماه با موضوع "واکاوی علت تعلل دولت در راه اندازی سامانه افشای حقوق مدیران و مسئولان" روی آنتن می‌رود. براساس ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف بود تا یک سال پس از تصویب این قانون سامانه حقوق و مزایای مدیران و مقامات را راه‌اندازی کند و عموم مردم به این سامانه دسترسی داشته باشند، با توجه به تاکید قانون‌گذار و ایجاد مهلت یک ساله، تاکنون علیرغم گذشت هفت ماه از مهلت قانونی، دولت این سامانه را راه اندازی نکرده است. در همین راستا محمد دهقان عضو کمسیون حقوقی و امور قضائی مجلس و سید صدر الدین صدری نوش آبادی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور میهمان برنامه امشب پایش هستند. در بخش‌های دیگر برنامه این هفته نیز آخرین تحولات اقتصادی کشور بررسی خواهد شد. در سوال نظر سنجی برنامه هم از بینندگان پرسیده شده است: به نظر شما آیا اطلاعات فیش‌های حقوق و مزایای دریافتی کارکنان دولت، حریم خصوصی محسوب می‌شود و باید محرمانه بماند؟
 
«پایش» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی و با اجرای محمد دلاوری پخش می‌شود.
 
متخصص زبان بدن و صورت مهمان «کتاب‌باز» می‌شود
 
امشب سروش صحت ساعت ۲۰ در برنامه «کتاب‌باز»، در بخش اول میزبان محسن عبداللهیان، متخصص زبان بدن و صورت خواهد بود که در این بخش، عبداللهیان در مورد تخصص خود با سروش صحت صحبت می‌کند و کتابی که در این راستا منتشر کرده است را معرفی خواهد کرد. در بخش دوم «کتاب‌باز»؛ (بخش ثابت یکشنبه شب‌ها) احسان رضایی به معرفی کتاب در حوزه داستان و رمان خواهد پرداخت.
 
«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.
 
شب موسیقی شبکه چهار و پخش کنسرت محمد اصفهانی
 
فواد حجازی آهنگساز و نوازنده امشب مهمان شب موسیقی «شب‌های هنر» می‌شود. در شب موسیقیایی «شب‌های هنر» به تهیه کنندگی حبیب‌الله ذوالفقاری، امشب فؤاد حجازی آهنگساز و نوازنده به استودیو برنامه می‌آید. رضا مهدوی مجری کارشناس یکشنبه شب‌های برنامه، امشب میزبان فواد حجازی آهنگساز و نوازنده و سحر سخایی محقق، پژوهشگر موسیقی، نوازنده و آهنگساز می‌شود و با این دو هنرمند در خصوص مواجهه موسیقی پاپ و سنتی به گفتگو می‌پردازد. پخش بخشی از کنسرت محمد اصفهانی که در تالار وحدت برگزار شده و گفتگو با ایشان یکی دیگر بخش‌های جذاب برنامه است. این کنسرت دیشب اجرا شد و امشب شاهد بخشی از آن در شب موسیقی خواهیم بود. گزارشی در خصوص موضوع برنامه درگفتگو با استاد میلاد کیایی و بابک زرین یکی یگر از بخش‌های این برنامه است.
 
«شب‌های هنر» برنامه جدید شبانه گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ هر شب با یک تیم تهیه و اجرای مختلف به سراغ «تئاتر»، «موسیقی»، «شعر»، «کتاب» و «سینما» می‌رود.
 
فلور نظری به شبکه الکوثر می‌آید
 
برنامه «با بینندگان» این هفته میزبان فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. برنامه «مع المشاهدین» که به صورت زنده از شبکه الکوثر برروی آنتن است و به مرور اخبار و وقایع سینمایی، فرهنگی وهنری ایران می‌پردازد در یکی از آیتم‌های خود به دعوت و معرفی فلور نظری بازیگر سریال‌ها و مجموعه‌هایی مثل تب، رویای خیس، کلاهی برای باران، بیداری، راه و بیراه، گسل، تکیه بر باد، مرد دو هزار چهره، فصل زرد، تب سرد، متهم گریخت و.. پرداخته است.
 
برنامه «با بینندگان» در زمان ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی سید نعمت اسماعیلی و اجرای لیث جعفر ترابچی ساعت ۱۹ به وقت تهران روانه آنتن می‌شود و تکرار آن در دو زمان ۳:۰۰ و ۱۴ روز بعد است. این برنامه محصول گروه اجتماعی شبکه الکوثر است.
 
صداوسیما رسانه برتر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا شد
 
گروه اعزامی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به عنوان رسانه برتر شناخته شد. پوشش مطلوب رسانه‌ای، انعکاس به موقع رویدادها، رعایت اصول حرفه‌ای و استاندار‌های روز رسانه ای، حضور همه جانبه خبرنگاران و گزارشگران صداوسیما در اکثریت رشته‌های ورزشی، پوشش حداکثری رویدادها، رعایت اخلاق حرفه‌ای و نظم و سازماندهی مناسب از جمله معیار‌های انتخاب گروه اعزامی سازمان صداوسیما به عنوان رسانه برتر توسط IBC (International Broadcasting Center) بوده است. بدین منظور از سرپرست گروه اعزامی صداوسیما تجلیل و قدردانی صورت گرفت.
 
آی‌فیلم به «راه بی‌پایان» رسید
 
مستند «گراما فیلم» فردا به موسیقی تیتراژ سریال «راه بی‌پایان» در کانال فارسی شبکه آی‌فیلم می‌پردازد. روناک جعفری کارگردان «گرامافیلم» در این مستند ۱۳ قسمتی، با حضور شاعر، خواننده، کارگردان و آهنگساز تیتراژ‌های ماندگار سریال‌های تلویزیونی به چگونگی شکل‌گیری موسیقی سریال می‌پردازد. در این قسمت، موسیقی مجموعه «راه بی‌پایان» به‌کارگردانی همایون اسعدیان و آهنگسازی حمیدرضا صدری بررسی می‌شود.
 
این مجموعه در سال ۱۳۸۶ از شبکه سه سیما پخش شد. «گراما فیلم» دوشنبه بیست و سوم مهر ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود و در ساعت ۰۶:۳۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.
 
«آپاراتچی» با معرفی فیلم "توکیو بدون توقف "
 
برنامه "آپاراتچی" که با معرفی فیلم‌های کمدی ایران و جهان با مخاطبان همراه می‌شود، روز دوشنبه بیست و سوم مهر فیلم کمدی ایرانی "توکیو بدون توقف" روایت می‌شود. توکیو بدون توقف فیلمی سینمایی به کارگردانی سعید عالم‌زاده و محصول سال ۱۳۸۱ است. برنامه «آپاراتچی» را ریحانه یزدان‎دوست تهیه می‌کند و لیلا روح بخش اجرای آن را برعهده دارد. این برنامه هر روز ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۱۵ دقیقه روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۵.۵ از رادیو صبا قابل دریافت است.
 
نقطه سرشب همراه با «سهیل بیرقی» در رادیو تهران
 
برنامه نقطه سرشب یکشنبه‌ها با کارگردانان و بازیگران فیلم‌های درحال اکران سینما گفتگو خواهد کرد. علاوه بر صحبت با عوامل فیلم‌های سینمایی هر هفته یک موضوع در سینما به چالش کشیده می‌شود. شب نشینی امشب رادیو تهران با حضور سهیل بیرقی است. برنامه نقطه سرشب شب‌های یکشنبه از ساعت ۲۲ در حوزه سینما و زیر عنوان سینما تهران تهیه و از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می‌شود. اسماعیل باستانی تهیه کننده، وحید رونقی گوینده و محمدرضا مقدسیان کارشناس ومنتقد این برنامه رادیویی است که تقدیم حضور مخاطبان می‌شود.
 
تازه‌های جشنواره فیلم مقاومت در پلاک ۸ رادیو ایران
 
در آستانه برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برنامه پلاک ۸ رادیو ایران با مدیر روابط عمومی پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت گفتگو می‌کند. برنامه پلاک ۸ همواره می‌کوشد تازه‌ترین اخبار را در حوزه دفاع مقدس بیان کند. پلاک ۸ شنبه تا چهارشنبه با اجرای کیوان همتی ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.
 
روز جهانی عصای سفید در رادیو ایران
 
۱۵ اکتبر مصادف با ۲۳ مهر روز عصای سفید نام گذاری شده است. برنامه «خانه و خانواده» بیست و سوم مهر خانه و خانواده به تمام روشندلان و خانواده‌های آن‌ها تقدیم می‌شود. رادیو ایران مطابق رسالت همیشگی خود همواره می‌کوشد به مناسبت‌های تقویمی بپردازد و از این طریق گره‌ای را از خانواده‌ها باز کند. فاطمه آل‌عباس گوینده و مهران رجبی گزارشگر برنامه، ساعت ۹ از رادیو ایران موج FM ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج AM ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین