تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
plusresetminus
بررسی پروژه تقاطع غیر هم سطح ماهان_باغستان؛

احمدی نژاد: شهرداری حمایت مالی می کند پیمانکارهم دست بجنباند

حزب الله : سرپرست شهرداری کرج گفت: به رغم مشکلات مالی تلاش شده اعتبار مناسبی برای پروژه تقاطع غیر هم سطح ماهان_باغستان در نظر گرفته شودو انتظار می رود پیمانکار نیز جدیت لازم را برای پیشبردکار نشان دهد.
۰
کد مطلب : ۱۷۰۵۷۰
احمدی نژاد: شهرداری حمایت مالی می کند پیمانکارهم دست بجنباند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدرضا احمدی نژاد در نشست با پیمانکار پروژه تقاطع غیر هم سطح ماهان_ باغستان با اشاره به اینکه مساعدت مالی از سوی شهرداری کرج برای تسریع در عملیات اجرایی طرح صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: البته این امر مستلزم آن است که پیمانکار نیز جدیت و اهتمام لازم را برای اجرای عملیات نشان دهد تا پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.
 
وی با تاکید بر اینکه توقف در عملیات اجرایی پروژه یاد شده تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست، افزود: پیمانکار بایستی نسبت به اجرای پروژه بر اساس توان مالی اقدام کند در غیر این صورت شهرداری تدابیر لازم در این خصوص به کار خواهد بست.
 
سرپرست شهرداری کرج در ادامه بر لزوم تسریع درعملیات اجرایی این پروژه به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان تاکید کرد و ‌گفت: علی رغم مشکلات مالی موجود سعی شده تزریق اعتبار مناسبی به این پروژه صورت گیرد لذا انتظار می رود پیمانکار همکاری لازم را در این خصوص داشته باشد و مرحله به مرحله برای پیشبرد پروژه گام بردارد.
 
احمدی نژاد همچنین ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در مسیر پروژه تقاطع غیر هم سطح ماهان_باغستان، خاطرنشان کرد: به لحاظ اهمیت این پروژه بایستی هماهنگی لازم برای انجام اقدامات نهایی در اسرع وقت و در اولین فرصت انجام شود.
 
گفتنی است، سرپرست شهرداری کرج از روند اجرای پروژه توسعه شبستان مصلی کرج نیز بازدید کرد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین