تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
plusresetminus
طی سال گذشته با همکاری فعالان اجتماعی؛

16 هزار شهروند کرجی از خدمات رایگان رفاهی برخوردار شدند

حزب الله : رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی و آموزش عمومی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: طی یکسال گذشته 16 هزار نفر از شهروندان این کلانشهر، حداقل چهار خدمت از مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" را بطور رایگان دریافت کرده‌اند و حدود 700 پرونده خدمات تکمیلی نیز تشکیل شده است.
۰
کد مطلب : ۱۵۰۷۷۰
16 هزار شهروند کرجی از خدمات رایگان رفاهی برخوردار شدند


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی و آموزش عمومی شورای اسلامی شهر کرج در مراسم تقدیر از مجموعه "زندگی خوب" و برخی فعالان اجتماعی اظهار داشت: در یکسال گذشته، مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" چندین ایستگاه جهادی خدمات رایگان پزشکی، پیراپزشکی، درمانی، مشاوره و مددکاری در مناطق محروم برپا کرده.

اکبر سلیم نژاد افزود: 16 هزار نفر از شهروندان حداقل چهار خدمت از مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" دریافت کرده‌اند و حدود 700 پرونده خدمات تکمیلی نیز تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه بیش از یکصد دانش‌آموز تحت حمایت و بورس تحصیلی مجموعه ی جهاد اجتماعی "زندگی خوب" قرار گرفته اند، گفت: مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" به شرط همراهی نهادها و مسئولان آمادگی و توان برگزاری اردوهای جهادی در سراسر کشور را دارد.

عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج یادآور شد: چنین مجموعه هایی چشمانمان را باز و وجدان ما را روشن تر می کند تا از رنجِ آسیب‌های اجتماعی اطلاعات دقیق تری را به دست بیاوریم.

سلیم‌نژاد با اشاره به اینکه کارکرد ما در شورای شهر خدمت به مردم و مجموعه‌هایی اینچنینی است، گفت: با همراهی و همکاری می شود اتفاقات بهتری را برای شهروندان بویژه نیازمندان رقم زد، از شما می‌خواهیم موضوع ستاد نذر فرهنگی را بیش از گذشته پیگیری کنید.

وی تاکید کرد: مشکلات شهر صرفا در موضوعات عمرانی، خیابان و ساختن آهن نیست بلکه باید مسائل انسانی مثل ایجاد گرمخانه ها را نیز مد نظر داشته باشیم. حتی بایستی فضایی را تدارک ببینیم که وقتی دختران و پسران، یا پدران و مادران از خانه قهر می کنند آواره خیابان ها نشده و بدانند مکانی امن برای آنان وجود دارد.

باید روحیه اعتماد و امید را در شهروندان تقویت کرد

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج با تقدیر از مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" و اعلام آمادگی برای همکاری با این مجموعه ها، گفت: در صورت داشتن اطلاعات ایستگاه‌هایی که در مناطق برگزار می شود، امکان اختصاص بودجه و امکانات نیز وجود خواهد داشت.

احمد خیری با بیان آن که در فعالیت‌های آینده از مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" حمایت بیشتری خواهد شد، افزود: سازمان‌های زیادی با ما در ارتباط هستند که می‌توانیم از پتانسیل آنها برای کمک به مجموعه جهاد اجتماعی "زندگی خوب" و در خدمت به شهروندان و مناطق محروم، استفاده کنیم.

وی با تقدیر از عملکرد چنین مجموعه هایی، اظهار داشت: اگر به وظایف مان به درستی عمل کنیم می‌توانیم روحیه اعتماد و امید را  در مردم ارتقا دهیم. معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج پنج فرهنگسرا دارد که همگی آن ها در مواقع لزوم در اختیار مجموعه هایی که دغدغه مردم و شهروندان را دارند قرار خواهد گرفت.

خیری گفت: امکانات مدیریت شهری تمام و کمال در اختیار مجموعه های فرهنگی_اجتماعی است، مجموعه هایی که دغدغه مردم را دارند و برای بهتر شدن حالِ شهروندان تلاش می کنند.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین