تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‎ها از استعفای روسای برخی فدراسیون‎ها که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشسته‎ها می‎شوند، خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۴۷۰
استعفای چند رئیس فدراسیون بازنشسته/ معرفی سرپرستان تا ۲۴ آبان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سید محمد شروین اسبقیان در خصوص تعیین سرپرستان فدراسیون های ورزشی که دوره آن ها به اتمام می رسد و یا مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند، اظهار داشت: سرپرستان فدراسیون ها طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و کاملا برابر موازین قانونی و رعایت مقررات بین‌المللی انتخاب می شوند.
 
وی افزود: با دستور وزیر وزیر ورزش و جوانان و به منظور رعایت بی طرفی، استراتژی وزارت ورزش و جوانان این است که تحت هیچ شرایطی سرپرست فدراسیون، نامزد ریاست فدراسیون نشود.
 
اسبقیان تصریح کرد: سرپرستان کاملاً بر اساس موازین و مقررات بین المللی از سوی رئیس مجمع انتخاب می شوند تا فرآیند برگزاری انتخابات را فراهم کنند ولی حق شرکت در انتخاب را نخواهند داشت.
 
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: سرپرستان آن دسته از فدراسیون هایی که مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند تا قبل از ۲۴ آبان ماه که آخرین مهلت قانونی است، معرفی خواهند شد.
 
اسبقیان گفت: اکنون استعفای چند تن از روسای بازنشسته فدراسیون ها بدست ما رسیده است و تا پایان سال نیز انتخابات فدراسیون های «انجمن های ورزشی»، «تنیس خاکی»، «ووشو»، «ورزش های همگانی»، «کونگ فو» و «ورزش کارگری» که دوره آنها به پایان می رسد، برگزار خواهد شد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین