تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
plusresetminus
حزب الله: سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی گفت: نکته ای که فراموش کردیم این بود که بتوانیم گل های سوم و چهارم را وارد دروازه حریف کنیم.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۹۷۴
شفر: یک نکته را فراموش کردیم/ باید بیش از توانمان مبارزه می‌کردیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، نخستین دیدار از هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز چهارشنبه بین تیم های استقلال و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که طی آن شاگردان وینفرد شفر موفق شدند ۲ بر صفر حریف را شکست دهند. عماد میرجوان(۱۱ - گل به خودی) و آیاندا پاتوسی(۳۸) برای استقلال گل زدند.
 
وینفرد شفر پس از این دیدار گفت: قبلا هم گفته بودم که حریف بسیار قدرتمندی داشتیم و باید با بیش از صددرصد توانمان تلاش می کردیم برای این پیروزی. نکته ای که فراموش کردیم زدن گل های سوم و چهارم بود. هر چه بود تمام شد و خوشحالم که به برتری رسیدیم. 
 
وی در مورد درخشش پاتوسی در این دیدار نیز گفت: وی بازیکن بسیار خوبی است و قبلا عملکرد او را دیده بودم. به همین خاطر از مدیرعامل باشگاه خواستم که او را به تیم ما بیاورد. در ۲۰ دقیقه پایانی بازی هم خسته بود و تعویض شد چون برای ۹۰ دقیقه آماده نیست. با ایشان کار می کنیم و فکر می کنم که در دو هفته آینده به شرایط مطلوب خواهد رسید. 
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اضافه وزن ایسما نیز گفت: قبول دارم که این بازیکن اضافه وزن دارد. باید تلاش کند که بتواند وزن خود را به شرایط مطلوب برساند تا در دیدارهای آینده کمک بیشتری به استقلال داشته باشد.
 
وینفرد شفر در مورد اخطارها و اعتراض های بی مورد بازیکنان و عواقب آن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: طبیعتا بازیکنان باید برخی موارد را رعایت کنند. دیدار با ژاپن را به یاد داریم که چه اتفاقی برای بازیکنان ایران رخ داد. باید در این مورد با بازیکنان صحبت کنیم. 
 
شفر اظهار داشت: همیشه می گویم بارسا بازیکن ۸۰ میلیون دلاری دارد اما این بازیکن ۵ دقیقه پایانی بازی تیمش وارد زمین می شود انچنان استارت می زند که گویی ابتدای مسابقه است. بازیکنان اینجنینی می توانند به درد تیم بخورند. این بازیکنان را برای بازی های بزرگ در آسیا و ایران می خواهم. بازیکنان بزرگی که می توانند کارهای بزرگ کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین