تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
plusresetminus
حزب الله : معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه خواهان توسعه ایران هستیم، گفت: برخی مشکلات کشور را بزرگ و غیر قابل حل عنوان می کنند در حالی که چنین نیست.
۰
کد مطلب : ۱۶۰۴۷۲
خواهان توسعه ایران هستیم/برخی مشکلات را غیرقابل حل جلوه می‌دهند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اسحاق جهانگیری در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان نظرآباد که صبح شنبه انجام شد، با بیان اینکه در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، اظهار کرد: البرز استانی دانشگاهی، صنعتی و فناوری است که از ظرفیت بالای توان انسانی برخوردار است.
 
وی با اشاره به اینکه بخش عظیمی از صنایع کشور در البرز فعال است، افزود: این استان در بخش محصولات باغی از رتبه و توان بالایی برخوردار است، نزدیکی به پایتخت این استان نشان می دهد منطقه جمعیتی بزرگی در این دو استان وجود دارد که گاه این رقم به بیش از ۱۵ میلیون نفر می رسد.
 
جهانگیری با تاکید بر اینکه به دنبال توسعه ایران هستیم و به ایران توسعه یافته، پیشرفته و مدرن فکر می کنیم، تصریح کرد: ایران از هر نظر آینده مناسبی خواهد داشت، بخش خصوصی ایران به معنای واقعی کلمه باید میدان دار توسعه ایران باشد، هر حرکتی که حرکت بخش خصوصی را کند و مانع ایجاد کند، حرکت خیانت بار و در تضاد با منافع ملی کشور است.
 
معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: باید زمینه برای فعالیت بخش خصوصی بیش از گذشته فراهم شود، باید فضای ایران به فضایی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی تبدیل شود.
 
 وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات کشور را بزرگ و غیر قابل حل عنوان می کنند در حالی که این چنین نیست، تاکید کرد: مسئولان موظف به ایجاد فضایی امن برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستند و اهتمام جدی در این خصوص در کشور وجود دارد.
 
وی با تاکید بر اینکه همه شرایط برای توسعه ایران فراهم است، تاکید کرد: سیاست ها نیازمند اصلاح بوده و باید متناسب با توسعه کشور برای رسیدن به نقطه مطلوب قدم های اساسی برداشت.
 
جهانگیری با اشاره به اینکه صنایع غذایی در کشور به صورت ۱۰۰ درصدی توسط بخش خصوصی اداره می شود در ادامه سخنان خود حضور در بازارهای جهانی را ضروری دانست و گفت: بخش صنایع غذایی در جهان از جمله ایران بسیار حائز اهمیت است که می تواند با صادرات آن به موفقیت و پیشرفت در اقتصاد و روابط خارج از کشور دست پیدا کرد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین