تاریخ انتشارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
plusresetminus
حزب الله : رئیس سنی شورای پنجم شهر کرج گفت: مصطفی سلیمی، نصیری، نوذرپور و مقدس‌زاده از شهرداران مناطق تهران و محسن صادقی از مدیران وزارت کشور نامزدهای شهرداری کرج هستند.
۰
کد مطلب : ۱۴۷۹۷۲
۵ گزینه مطرح برای "شهردار کرج" را بشناسیم+ اسامی

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدحسین خلیلی‌اردکانی  با اشاره به روند انتخاب شهردار کرج در شورای شهر کرج اظهار داشت: بنده نزدیک به 90 نفر از افراد گوناگون مانند شهرداران، استانداران، نمایندگان مجلس و معاونان استاندار را بررسی کردم.

رئیس سنی شورای پنجم شهر کرج با بیان اینکه بعد از مشورت با اعضا شورای پنجم بعد از بررسی افراد گوناگون در نهایت 32 نفر انتخاب شدند، ادامه داد: بعد از بررسی این 32 نفر، 7 نفر انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه این 7 نفر عملکرد گذشته خود را ارائه دادند و خود را معرفی کردند، بیان کرد: منتخبین مردم از این افراد سوال‌های خود را پرسیدند و در نهایت 5 نفر انتخاب شدند.

خلیلی‌اردکانی با بیان اینکه این 5 نفر باید در یک جلسه برنامه‌های خود را برای شهردار شدن به نمایندگان مردم ارائه دهند، اضافه کرد: روز دوشنبه جلسه‌ای که این افراد باید برنامه‌ خود را ارائه دهند، مشخص می‌شود.

وی با اشاره به منتخبان سمت شهرداری کرج، اظهار داشت: آقایان مصطفی سلیمی با سابقه شهرداری مناطق گوناگون تهران، نصیری از شهرداران مناطق تهران، نوذرپور از شهرداران مناطق تهران، مقدس‌زاده از شهرداران مناطق تهران و محسن صادقی از مدیران وزارت کشور نامزدهای شهرداری کرج هستند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین