تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: البرز از لحاظ سرانه‌های ورزشی محروم‌ترین استان کشور است.
۰
کد مطلب : ۷۴۷۳۷
البرز از لحاظ سرانه‌های ورزشی محروم‌ترین استان کشور است
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،رضا گل‌محمدی در حاشیه دیدار رئیس فدراسیون کشتی با استاندار البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه برخی از بی‌عدالتی‌ها در حوزه ورزش استان البرز،‌ امروز این مهم را با کمبودها و چالش‌هایی مواجه کرده است که بیرون آمدن از این روند نیازمند عزم ملی و نگاه کلان است.

وی تأکید کرد: ورزش استان البرز نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است تا بتواند مسیر واقعی و پیشرفت خود را طی کند.
این مسئول گفت: تلاش‌های بسیاری در این حوزه با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است که امیدواریم تحقق برنامه‌ها بتواند سیر تحولات اساسی در حوزه ورزش را در البرز فراهم کند.
گل محمدی با بیان اینکه سرانه‌های ورزشی در این استان بسیار کم است، افزود: البرز به لحاظ سرانه‌های ورزشی از محروم‌ترین استان‌های کشور است اما در بحث استعدادها، جزو استان‌های برتر در کشور محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی در این استان بسیار زیاد است اما متأسفانه کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی سبب شده است که این ظرفیت‌ها مغفول مانده و نادیده گرفته شود.
این مسئول تصریح کرد: با توجه به ارزشیابی‌های انجام شده استان البرز رتبه نوزدهم کشور را در بحث استعدادهای ورزشی دارد که تلاش خواهیم کرد با همین امکانات موجود تا پایان سال آینده به رتبه نخست خود در کشور دست یابیم.
گل محمدی گفت: در حال حاضر 130 هزار ورزشکار سازمان یافته در این استان حضور دارند که در سال آتی به مرز 200 هزار نفر خواهد رسید.
به گفته مدیرکل ورزش استان البرز این حجم جمعیت ورزشکار در استان نیازمند نگاه ویژه مسئولان کشوری است.
در ادامه این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز نیز طی سخنانی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان تأکید کرد و افزود: با جذب حامی و سرمایه‌گذار و تأمین منابع مالی می‌توان در حمایت از حوزه ورزش گام‌های موثری را برداشت.

حجت‌الله ملاصالحی اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت ورزشکاران و قهرمانان کشوری در این استان و همچنین بهره‌مندی از موقعیت همجواری با پایتخت، از مهمترین مسائلی است باید به آن نگاه ویژه داشت.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین