تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
plusresetminus
حزب الله : آیت الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید صبح دیروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم مجدد به موضوع مهریه اشاره کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۰۷۰
تذکر مجدد آیت‌الله العظمی مکارم درباره زندانیان مهریه
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،این مرجع معظم تقلیددر باره گفت: سابقا تذکراتی درباره زندانیان مهریه داده شد که اقداماتی انجام دادند و جای تشکر دارد، اما به تازگی در جراید دیدیم که هنوز قریب به چهار هزار نفر در زندان هستند و دولت ماهیانه 700 میلیون تومان خرج آنان می کند.به گزارش «شیعه نیوز»، این مرجع تقلید گفت: اکثریت قریب به اتفاق این زندانیان بی گناه اند و نباید این همه بی گناه در زندان باشند؛ آن هم در زندان جمهوری اسلامی که نباید این طور باشد.
 
وی ابراز کرد: برای آزادی این زندانیان، راه‌های شرعی خوبی وجود دارد که باید از این راه ها وارد شد و با این ورود، اکثریت قریب به اتفاق آنان آزاد می شوند.
 
آیت الله العظمی  مکارم گفت: زندان عوارض زیادی دارد که زندانی و خانواده او را با مشکلات بسیاری مواجه می کند؛ خوب است این مسئله به صورت جدی بررسی شود و بنده اطلاع دارم که مجلس شورای اسلامی آماده است قوانین دست و پا گیر درباره مهریه را اصلاح کند تا زندانیان مهریه از زندان خلاص شوند.
منبع : خراسان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین