تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
plusresetminus
رئیس پلیس تهران از انهدام باندهای بزرگ مواد مخدر در تهران خبر داد و گفت: تنها با دستگیری اعضای باند 5 نفره، یک تن و 600 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۵۷۵
انهدام باندهای مسلح بزرگ توزیع مواد مخدر در تهران/ قیمت هر کیلو "مخدرگل" در پایتخت 8 میلیون تومان
 
 سردار حسین رحیمی روز یکشنبه در حاشیه اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر گفت: ماموران پلیس تهران با شناسایی اعضای باند ترانزیت مواد مخدر موفق شدند اعضای باند 5 نفره ترانزیت مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کنند. از اعضای این باند مسلح یک تن و 600 کیلوگرم تریاک و مرفین کشف شد. 

وی ادامه داد: یکی از اعضای این باند در خارج از کشور است و مابقی اعضای باند از سوی ماموران دستگیر شدند. 

رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه علاوه بر باندهای بزرگ مواد مخدر با خرده فروش ها هم برخورد می شود، تاکید کرد: در طرح پلیس 200 خرده فروش دستگیر و 85 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد. 

رحیمی از انهدام باند توزیع مواد مخدر گل در تهران خبر داد و افزود: باند دو نفره مسلح تولید و توزیع مواد مخدر گل در پایتخت از سوی ماموران شناسایی و اعضای این باند از سوی ماموران دستگیر شدند. 

به گفته رحیمی در حال حاضر قیمت هر کیلو گل در تهران 8 میلیون تومان است و این مواد گرمی 30 هزار تومان خرید و فروش می شود. 

وی در مورد نقاط آلوده تهران به مواد مخدر گفت: به زودی به مردم تهران اخبار خوبی در مورد مناطقی مثل هرندی، فرحزاد و حاشیه اتوبان ها خواهیم داد. 

رئیس پلیس تهران با اشاره به لزوم تجهیز ماموران پلیس برای کشف جرم، گفت: به دنبال این هستیم که ماموران کلانتری ها و پلیس مبارزه با مواد مخدر را تجهیز کنیم تا کشف جرم افزایش یابد. از استانداری هم درخواست داریم به این موضوع توجه ویژه داشته باشد. 

منبع : خبرگزاری میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین