تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
plusresetminus
حزب الله : مدیر منطقه 9 شهرداری کرج گفت که با کمک نیروهای کنترل نظارت از ساخت و سازهای غیرمجاز دراین منطقه جلوگيری شده است.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۹۷۸
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عباس حق محمدلو ازاقدامات واحد کنترل نظارت به چند مورد تخلف ساختمانی در جاده محمد شهر وکوی ولیعصر(ع) اشاره کرد و گفت: طی چند روز گذشته اکیپ واحد کنترل نظارت منطقه نسبت به شناسایی و رفع خلاف دو مورد دیوارکشی غیر مجاز درجاده محمدشهر خیابان صبوری وکوی ولیعصر(ع) و چندین مورد تخلف ساختمانی فاقد پروانه در سطح منطقه اقدام کرده است.
 
وی افزود: متخلفان شناسایی شده قبل از صدور پروانه ساختمانی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده و نسبت به اخطارهای صادره هیچ توجهی نشان نداده بودند که از ادامه ساخت و ساز آن ها جلوگیری شد.
 
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج تصريح كرد: در این راستا از ساخت یک مورد ساخت و ساز غیرمجاز واقع در جاده محمد شهر مقابل میدان میوه وتره بار جلوگیری و رفع آثار شد.
 
حق محمدلو با اشاره به جمع‌آوری وسایل بنایی و اخطار مجدد مبنی بر عدم ادامه فعالیت متخلفان، عنوان کرد: نسبت به ارسال پرونده افراد خاطی به کمیسیون ماده صد جهت صدور رای نیز اقدام شد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین