تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
plusresetminus
حزب الله: رئیس اداره عقیدتی و سیاسی سازمان اتکا کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ یاد و نام شهدا،گفت:فرهنگ شهادت انسان‌ها را از خطا و اشتباه نجات می‌دهد.
۰
کد مطلب : ۱۸۹۶۵۱
فرهنگ شهادت انسان‌ها را از خطا و اشتباه نجات می‌دهد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حجت‌السلام والمسلمین محمدمیرعمادی در مراسم  ششمین یادواره 138 شهید سازمان اتکا که در سالن مجتمع ایثار کردان برگزار شد،اظهار داشت: شهدا فرزندان حضرت زهرا هستند و این شهدا انقلاب را به ثمر رساندند.
 
وی افزود: حفظ انقلاب از جمله کارهای این شهدا بوده و ما امروز سر سفره شهدا نشسته‌ایم و عظمت و اقتدار کشور را مدیون این شهدا هستیم.
 
رئیس اداره عقیدتی و سیاسی سازمان اتکا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ یاد و نام شهدا  عنوان کرد:جلسات بزرگداشت ادامه حرکت جهادی و ادامه راه شهادت است.
 
وی با اشاره به اینکه  فرهنگ شهادت به معنی تلاش کردن با سرمایه‌گذاری از خود است، عنوان کرد: شهادت  شهدا دنیا را آگاه می‌کند و  فرهنگ شهادت انسان‌ها را از اشتباه نجات می‌دهند و دشمنان را  ناکام می‌گذارد.
 
حجت‌اسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه  انسان هر کار خیری که انجام بدهد بالاتر از آن کار خیر نیز  وجود دارد به جز زمانی که در راه خدا به شهادت برسد چرا که شهادت به دیدار حق لبیک گفتن است، تصریح کرد: شهادت نشانه کرامت و بزرگواری است که سرافرازی انسان را به به همراه دارد و ما را به وصال محبوب در عالی‌ترین شرایط می‌رساند.
 
وی با بیان اینکه شهادت  سبب می‌شود انسان در مسیر زندگی خود با دقت رفتار کند و برای حفظ ارزش‌ها همه توان و نیرو خود را صرف کند، خاطر نشان کرد: روحیه شهادت طلبی  و آشنایی با فرهنگ شهادت ادامه راه شهدا است و سبب ترویج از خود گذشتگی و روحیه ظلم‌ستیزی در جامعه می‌شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین