تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
plusresetminus
گلایه احمدی نژاد از وضعیت بزرگراه شمالی؛

سرپرست شهرداری کرج: عقب هستیم / پیمانکار جبران می کنیم

حزب الله : در نشستی با حضور محمدرضا احمدی نژاد سرپرست شهرداری کرج آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی بررسی شد.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۲۵۷
سرپرست شهرداری کرج: عقب هستیم / پیمانکار جبران می کنیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در نشستی با حضور سرپرست شهرداری کرج و اکبر سلیم نژاد و مهدی حاجی قاسمی روسای کمیسیون فرهنگی و عمران شورای اسلامی شهر کرج آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی بررسی شد. به گفته پیمانکار در پروژه بزرگراه شمالی تاکنون ۵ هزار و ۵۰۰ تن آرماتوربندی و ۴۵ هزار متر مکعب بتن ریزی صورت گرفته است و در حال حاضر شاهد پیشرفت فیزیکی  ۳۴.۱۲ درصدی هستیم.
 
گفتنی است هفته گذشته گشایش و پیشرفت خوبی در خصوصِ تملکات پروژه بزرگراه شمالی انجام گرفت اما در حال حاضر به لحاظ کمی پیشرفت حاصل شده جهت اجرای پروژه "کافی" نبوده است، باید به این نکته نیز اشاره کرد که مجوز جابجایی برخی اشجار معارض در این مسیر از سوی دستگاه های مربوطه اخذ شده است.
 
سرپرست شهرداری کرج در این نشست ضمن گلایه از پیمانکار پروژه بزرگراه شمالی، گفت: از برنامه تعیین شده عقب هستیم و باید هر چه سریع تر به مسایل، مشکلات و موانع پروژه بزرگراه شمالی رسیدگی شود.
 
پیمتنکار پروژه بزرگراه شمالی در پاسخ به گلایه های سرپرست شهرداری کرج عنوان کرد: اگر نقدینگی لازم در خصوص اجرای ادامه پروژه تامین شود، عقب ماندگی ها ظرف ۱۵ روز آینده جبران خواهد شد. وضعیت بخشی از معارضین در هفته های آتی تعیین و مشکلات برطرف خواهد شد.
 
محمدرضا احمدی نژاد با تاکید بر اینکه گارگاه مهندسی ارزش پروژه بزرگراه شمالی کرج باید به قید فوریت تشکیل شود، گفت: برابر با شرح خدمات مهندسی ارزش پروژه در محدوده پل آیت الله طالقانی، اجرایی شود.
 
احمدی نژاد با بیان این که ابعاد پروژه بزرگراه شمالی کرج فراتر از پروژه های استانی است؛ افزود: طبق رایزنی های صورت گرفته با ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز در صورت انجام توجیه های لازم قول مساعدت ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان از سوی سازمان های مذکور اعلام شده است.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین