تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
plusresetminus
= حزب الله: دستیار و مشاور فرمانده کل قوا گفت: ما با شهدا عهد و پیمان بسته‌ایم تا آخر از اسلام، قرآن و انقلاب دفاع کنیم.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۸۵۷
تا آخر از اسلام و انقلاب دفاع می‌کنیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در چهارمین مراسم یادواره شهدای تکواندو سراسر کشور و تجلیل از خانواده معظم شهدای تکواندو اصفهان با عنوان "قهرمان ماندگار" گفت: پیشرفت و عظمت کشور را از برکت خون شهدا دانست؛ اگر شهدا نبودند کشور تجزیه شده بود و نه خوزستان و نه غرب کشور را داشتیم، اگر شهدای مدافع حرم نبودند الان دشمن در غرب کشور تهدید می‌کرد. 
 
وی در ادامه صحبت‌های خود، تاکید کرد: خون شهیدان مکتب مقاومت را ایجاد کرد و حزب‌الله لبنان که مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده محصول شهدای شماست.
 
دستیار و مشاور فرمانده کل قوا، گفت: ایران قدرتمندترین کشور منطقه است، خون پاک شهیدان طنین انداز راه عزت، افتخار و پیشرفت ایران را فراهم کرده و شعله‌های مقاومت و ظلم ستیزی را در جهان روشن کرده است.
 
وی در ادامه افزود: خون شهدای فدراسیون تکواندو در دفاع مقدس، مدافعان حرم و حادثه اخیر رودخانه‌ای از عواطف و احساسات و روحیه ظلم ستیزی را در جامعه جاری کرده و ملت ما در ایستادگی مقابل تحریم‌های ظالمانه برای عبور از مشکلات اقتصادی استوار کرده است.
 
سرلشکر صفوی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب آن را منشوری برای دهه پنجم انقلاب اسلامی دانست و گفت: مسئولان و مردم این بیانیه را سرلوحه خود قرار دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: روز 29 بهمن با اینکه روز تبریز بود اما رهبر معظم انقلاب در نخستین کلمات خودشان عظمت شهدا و عظمت حضور مردم اصفهان بیان کردند که نه تنها کشور بلکه سازمان ملل را نیز تحت تاثیر قرار داد و مجبور شدند تا در این ارتباط بیانیه‌ای داده و این جنایت دشمنان را محکوم کنند.
 
سرلشکر صفوی با اشاره به جایگاه استان اصفهان هم گفت: این استان نه تنها یک قطب فرهنگ و تمدن و صنعتی بلکه یک قطب دفاعی برای کشور ما بوده و هست.
 
وی با اشاره به چهارمین یادواره شهدای تکواندو ابراز امیدوار کرد: ابتکار و خلاقیتی را که فدراسیون تکواندو در برگزاری بزرگداشت این شهیدان صورت داده امیدواریم دیگر فدراسیون‌ها و در سطح ملی وزارت ورزش هم داشته باشند، 5 هزار شهید ورزشکار داریم که یک‌هزار و 200 نفر از آن‌ها در استان اصفهان هستند و 100 نفر آن‌ها نیز سردار شهید هستند.
 
پولادگر: شهدا اسطوره‌های تاریخ معاصر و سند هویت ملی هستند
 
سید‌محمد پولادگر در چهارمین مراسم یادواره شهدای تکواندو سراسر کشور و تجلیل از خانواده معظم شهدای تکواندو اصفهان با عنوان "قهرمان ماندگار" گفت: فداکارترین، مخلص‌ترین و متعهد‌ترین انسان‌های معاصر شهدای عزیز هستند که با نثار جان خود اقتدار و استقلال ایران اسلامی را رقم زده‌اند؛ بزرگی شهدا به‌ گونه‌ای است که دامانی که در آن پرورش یافته‌اند یعنی پدران و مادران آنها نیز قابل ستایش است.
 
رییس فدراسیون تکواندو در ادامه، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم شهدا را به نسل امروز که آینده کشور در دست آنها است، معرفی نماییم زیرا چراغ راه هستند؛ این یکی از وظایفی است که فدراسیون تکواندو برای خود در نظر گرفته است.
 
وی همچنین، گفت: هر صنفی باید از شهدای خود تجلیل کند، ما به شهدا نیاز داریم که هدایت‌کننده نسل امروز باشند و روزی نباشد که نام شهدا در کوچه پس‌کوچه‌های ذهن ما گم شود.
 
پولادگر افزود: شهدا اسطور‌ه‌های تاریخ معاصر و سند هویت ملی ما هستند، جوان امروز به هویت نیاز دارد، بدون شک شهدا ارزشمند‌ترین افرادی هستند که در تاریخ معاصر می‌شناسیم؛ نبردی را رقم زدند که در تاریخ بی‌سابقه است زیرا تنها نبردی بود که دشمن نتوانست خاک کشور را بگیرد.
 
رییس فدراسیون تکواندو در‌ پایان خاطر‌نشان کرد: برگزاری چهارمین یادواره شهدای تکواندو بسیار سخت بود زیرا بسیاری از شهدای تکواندو اصفهان را می‌شناسم و ادا کردن حق آن‌ها بدون شک کار دشواری است.
منبع : الف
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین