تاریخ انتشارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
plusresetminus
حزب الله : رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان البرز گفت: طرح و ایده دولت الکترونیک مطلوب بود اما این مهم به صورت جزیره‌ای در کشور اجرا می‌شود.
۰
کد مطلب : ۸۴۷۴۵
طرح دولت الکترونیک به‌صورت جزیره‌ای در کشور اجرا می‌شود
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، رحیم بناملایی‌ اظهار‌‌داشت: دید جامعه به بخش خصوصی نگاه اشرافی‌گری و فرصت‌طلبی است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی نقطه اطمینان نظام است، افزود: متاسفانه قاچاق و  تحریم‌های اعمال شده لطمات زیادی به تولید و اقتصاد کشور وارد کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: برای گذر از این بحران باید مدیریت جهادی در دستور کار قرار گیرد.

بناملایی با اشاره به اینکه باید در اداره امور و رفع مشکلات موجود در هر بخش از جمله حوزه تولید ثبات مدیریتی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: کشور تنها با ثبات در کلیه امور توسعه می‌یابد.

وی با بیان اینکه طرح و ایده دولت الکترونیک مطلوب بود اما این مهم به صورت جزیره‌ای در کشور اجرا می‌شود، افزود: کشور باید تولیدمحور باشد و این امر سبب ارتقا نظام در کلیه امور می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر لزوم توسعه برند ملی در سطح کشور، گفت: متاسفانه در کشور بهایی به مدیریت هزینه داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در صدد هستیم برای روان‌سازی بخش تولید در استان البرز موانع کسب و کار رفع شود، اظهار داشت: "تولیدمحوری" در استان، افزایش صادرات و در نتیجه حضور در بازارهای منطقه را به همراه دارد.

بناملایی با اشاره به اینکه امید است درآمد حاصله هر استان در همان منطقه و شهر هزینه شود، بیان کرد: امید است با انجام این مهم شاهد توسعه و بهبود شرایط بخش تولید و صنایع در استان باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی البرز در این بازدید که داوود داوودی مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی استان البرز نیز حضور داشت به سئوالات خبرنگاران تسنیم در حوزه صنعت، تولید و غیره پاسخ داد که مشروح این گفت‌و‌گو متعاقباً منتشر می‌شود.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین