تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
plusresetminus
حزب الله : مدیر منطقه 9 شهرداری کرج عنوان کرد: این منطقه رتبه اول را در عملکرد پاسخگویی به سامانه 137 ارتباط مردمی طی خرداد ماه سال جاری بدست آورد.
۰
کد مطلب : ۱۴۵۶۵۹
کسب رتبه اول منطقه 9 شهرداری کرج در پاسخگویی به سامانه 137

 

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید رضا مساعد در گفتگو با خبرنگار  گفت: مناطق 9، 2 و 12 شهرداری این کلانشهر به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در حوزه بهترین عملکرد پاسخگویی به سامانه ارتباط مردمی طی خرداد ماه سال جاری بدست آوردند.

مساعد با اشاره به مطلب فوق، بیان کرد: تلاش و پیگیری های پرسنل منطقه در حوزه های مختلف نقش بسزایی در پاسخگویی به معضلات شهروندان و رفع به موقع آن داشته است.

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با اشاره به اینکه این منطقه در پاسخگویی به معضلات شهروندان از طریق سامانه 137 رتبه اول را در مناطق 12 گانه کسب کرده است گفت: منطقه 12 شهرداری کرج در امر خدمت رسانی اهتمام ویژه دارد.

این مسئول در ادامه احراز این رتبه را بیانگر نظارت و مدیریت صحیح همچنین تلاش های بی وقفه پرسنل  در زمینه تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به شهروندان دانست.

وی در ادامه افزود: بازدید های میدانی و شناسایی نقاط ضعف و تبدیل آن به نقطه قوت از مهم ترین برنامه هایی است که در دستور کار این منطقه قرار دارد تا ضمن شناخت بیشتر منطقه بتوانیم به بهترین روش ممکن مشکلات و معایب منطقه و شهروندان را مرتفع نماییم.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین