تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
plusresetminus
حزب الله : پژمان جمشیدی معتقد است اگر ایران 10 نفره نمی‌شد به راحتی عراق را شکست می‌داد.
۰
کد مطلب : ۷۴۵۷۵
واکنش پژمان جمشیدی به باخت تیم ملی

 

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،پژمان جمشیدی در صفحه اینستاگرام خود متنی برای تیم ملی و بازی با عراق نوشت. او نوشته که ایران در صورتی که 10 نفره نمی‌شد به راحتی عراق را شکست می‌داد. متن کاملی که جمشیدی منتشر کرده به شرح زیر است:

«از لحاظ فنی خیلی حرفی برای گفتن ندارم که اعتقاد دارم اگر ده نفره نمی‌شدیم بدون شک و به راحتی عراق رو می‌بردیم و برای بررسی و آنالیز تیم و بازیکنان و کادر فنی هم آدمهای صاحب نظرتر از من هستند. اما چیزی که باید ما اهالی فوتبال و بعضی از دوستان به شدت اخلاق گرا بهش توجه کنیم اینه که پول هم نمی‌تونه غیرت رو از ذات جوون ایرانی بگیره. دوستان و اساتید عزیز دل، آنقدر مدام دم از ناپاکی فوتبال نزنید. خیلی جاها و در خیلی از کشورها بستر ورزش ایرادات و آلودگی‌های زیادی داره که البته غم انگیزه اما مسئله اینجاست که مدعیه پاکی اونجا به اندازه اینجا زیاد نیست!

فوتبال جذابیت‌های فراوانی داره که آنقدر حرفی راجع به آن نمی‌زنیم، فراموششون کردیم. اجازه بدید هوادار از دیدن فوتبال لذت ببره. اجازه بدین این تنها دلخوشی خیلی از مردممون براشون جذاب بمونه. تجربه نشون داد که با گفتن من و شما چیزی حل نمی‌شه اما ما اول باید برای خودمون و عرصه ای که توش هستیم و بزرگ شدیم حرمت قائل بشیم تا مردم هم بهش احترام بزارن. امروز بعد از سال‌ها یک لذت ناب و یک غرور به خواب رفته رو تمام قد حس کردیم که عجب حالی داشت. مهم نیست باختیم مهم اینه که به اندازه دیدن تمام جام ملت‌ها کیف کردیم که صد افسوس با برد همراه نشد.

ناپاکی و انحراف می‌تونه همه جا باشه و شکی نیست که باید ریشه کن بشه اما کاسه داغتر از آش شدن درمان درد نیست. درود به شرف تک تک بچه ها و درود به شرف هر ایرانی که هرکجای جهان حس غیرتمون رو زنده نگه می‌داره و یادمون می‌اندازه همچنان هستیم. راستی مسئولین عزیز ورزش و به خصوص فوتبال،کار پایه ای کردن،نیازمون رو به غیرت و تعصب کمتر می‌کنه! بریم سراغ رسیدن به فوتبال پایه.»

منبع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین