تاریخ انتشاريکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
plusresetminus
حزب الله : خانه امید بازنشستگان در متراژ ۶۰۰ متری با موافقت شورای شهر کرج در اراضی پارک گل نرگس احداث می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۴۴۰۵۶
موافقت شورای شهر کرج با احداث "خانه امید بازنشستگان" در پارک گل نرگس

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، جلسه شورای شهر کرج که پیش از ظهر امروز در صحن علنی شورا برگزار شد، لایحه‌ای تحت عنوان تجلیل از زحمتکشان پروژه مهرویلا که هیچ کدام از آنها جزو مجموعه شهرداری نیستند, مطرح شد.

در این لایحه به شهرداری اجازه داده می‌شود که بابت زحمت کارکنان نیروی انتظامی، فرمانداری و دیگر ارگان‌ها برای پروژه مهرویلا، مبلغی را برای تجلیل از آن‌ها در نظر گرفته که با اکثریت آرا به تصویب رسید.

در جلسه امروز لایحه شهرداری در ارتباط با تبدیل وضعیت کارمندان پایگاه خبری شهرداری و 2 نیروی ورزشکار مدال‌آور شهرداری کرج با اکثریت آرا تصویب شد.

از دیگر لوایح جلسه امروز احداث خانه "امید بازنشستگان" بود که به شهرداری اجازه داده می‌شود 600 متر از اراضی  پارک گل نرگس را برای احداث این مرکز اختصاص دهد.

باغستانی عضو شورای شهر کرج در این رابطه گفت: با اینکه تا کنون دولت در این رابطه بودجه‌ای اختصاص  نداده است اما قسمتی از این پارک برای احداث چنین مرکزی لازم و ضروری است و من پیشنهاد می‌کنم برای نخستین بار این کار در این پارک انجام شود.

کاویانی عضو دیگر شورای شهر کرج در این‌باره گفت: با استناد به قانون باید احداث چنین مراکزی در پارک یا در کنار فضاهای سبز باشد تا بازنشستگان بتوانند اوقات فراغت خود را در این مراکز سپری و از فضای آنجا استفاده کنند.

 این لایحه در صحن علنی شورا با اکثریت آرا به تصویب رسید.

از دیگر لوایح مطرح شده در جلسه امروز اختصاص یکصد میلیون تومان برای مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) بود که به تصویب رسید.

در انتهای این جلسه باغستانی با ذکر 2 تذکر به شهردار کرج خواستار تعیین تکلیف تابلوهای تبلیغاتی که بیش از اندازه در شهر وجود دارد و تعیین تکلیف ادغام برخی از دستگاه‌های شهرداری کرج شد.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین