تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
plusresetminus
حزب الله : مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دشمن به زیاده‌خواهی عادت کرده است، گفت: درخواست آمریکا برای بازید از مراکز نظامی ما زیاده‌خواهی است و اگر این اجازه داده شود، نوعی «ذلت» است.
۰
کد مطلب : ۸۴۶۵۵
درخواست آمریکا برای بازدید از مراکز هسته‌ای زیاده‌خواهی است
 

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه نخستین رکن انقلاب دینی و مذهبی بودن آن است، افزود: مردم مطابق با فطرت خود انقلاب را قبول کرده‌ و به‌ازای آن خون و جوانان خود را فدا کرده‌اند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ادامه راه انبیا و پیامبر اکرم(ص) است، خاطرنشان کرد: مردمی بودن انقلاب دومین رکن مهم آن است؛ یکی از اصول انقلاب این است که علما زیر پرچم هدایت امام خمینی(ره) جمع شدند و این انقلاب را زمینه‌سازی کردند.

آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی با اشاره به اینکه علمای بزرگ در مقابل وظایف اجتماعی هیچ‌گاه سکوت نکرده‌اند، تصریح کرد: امروز هم مانند گذشته نباید در مقابل جریان‌ها ساکت باشیم چراکه این کار جرم است.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه باید جبهه قوی و اتاق فکری در حوزه علمیه تشکیل شود، گفت: باید براساس این تفکرات همیشه در صحنه باشید و در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت داشته باشید.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه باید از طریق منطق و اسلام با انحرافات مقابله شود، اظهار داشت: باید یک جبهه در حوزه علمیه قم تشکیل شود؛ باید شعبه‌ای با کمک جامعه مدرسین در حوزه علمیه تشکیل شود، این جبهه باید به‌دور از ایجاد اختلافات و ایجاد چندصدایی در حوزه علمیه، با انحرافات مخالفت کند.

آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی با بیان اینکه فقها رهبران اجتماع هستند، گفت: علما باید به‌عنوان حرکت‌دهنده جامعه فعالیت داشته باشند.

استاد برجسته حوزه علمیه در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه یکی از ارکان و اصول انقلاب اسلامی حفظ عظمت و عزت اسلام است، ادامه داد: باید در مقابل دشمن به‌گونه‌ای رفتار کنیم که عزت ما حفظ شود؛ دشمن به زیاده‌خواهی عادت کرده است. درخواست آمریکا برای بازدید از مراکز نظامی ما زیاده‌خواهی است و اگر این اجازه داده شود، نوعی ذلت است.

آیت‌الله العظمی  نوری همدانی افزود: دشمن می‌خواهد با دانشمندان هسته‌ای ما صحبت کند، باید به آن‌ها بگوییم: مگر شما اجازه می‌دهید ما با دانشمندان شما صحبت کنیم؟ دانشمندان ما به‌صورت بومی و با تلاش خود توانسته‌اند به علم هسته‌ای برسند که بسیار کار مهمی است.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین