تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
plusresetminus
حزب الله : فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه به فرموده امام(ره) آزادی خرمشهر آزادی خاک نبود آزادی ارزش‌های اسلامی بود، گفت: بنی صدر ۲ مرتبه اعلام کرد که ما نمی‌توانیم جنگ را ادامه دهیم و پیروز شویم.
۰
کد مطلب : ۱۴۱۵۴۵
آزادی خرمشهر آزادی ارزش‌های اسلامی بود

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار سیدیوسف مولایی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر که صبح امروز در گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج برگزار شد، با سلام به شهدای نیروهای مسلح استان البرز، اظهار داشت: حماسه 29 اردیبهشت را تبریک می‌گویم و این حماسه، رزمایش بزرگ بود که مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند که "خرمشهر را خدا آزاد کرد و آزادی خرمشهر آزادی خاک نبود آزادی ارزش‌های اسلامی بود"، ادامه داد: در 8 سال دفاع مقدس همدلی، وحدت، دل بستن به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) احیا شد.

وی با اشاره به اینکه زمانی که جنگ شروع شد مسئولیت آن به عهده بنی صدر بود، بیان کرد: در آن زمان با وجود گذشت 21 روز از آغاز حمله عراق به ایران هنوز اقدامی نشده بود و عمکردها ناموفق بود و کار جدی انجام نمی‌شد.

مولایی با بیان اینکه نتیجه آن اوضاع این بود که فرمانده کل قوا یعنی بنی صدر 2 مرتبه اعلام کرد که ما نمی‌توانیم جنگ را ادامه دهیم و پیروز شویم، اضافه کرد: وی علاوه بر آن بر طبل جدایی سپاه و ارتش می‌زد و می‌گفت ما دیگر نمی‌توانیم.

وی با اشاره به فرار بنی‌صدر در خرداد سال 60، عنوان کرد: نخستین عملیات مشترک سپاه و ارتش در سال 60 شکل گرفت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه همه موفقیت‌های آن زمان در سایه همدلی و توکل بود و 4 عملیات بزرگ منتج به فتح خرمشهر شد، افزود: عده و تجهیزات بعثی‌ها در آن زمان با ما به هیچ وجه قابل قیاس نبود.

مولایی با اشاره به اینکه انقلاب، 8 سال دفاع مقدس و اتفاقی که امروز در عربستان افتاده است اثبات کرده که ما با توکل می‌توانیم غلبه کنیم، اظهار داشت: ولی‌فقیه می‌فرمایند در هر جا در لبنان، عراق و یمن به وسیله حزب‌الله می‌توان غالب شد و از کم بودن نباید نترسید.

وی با بیان اینکه ما در عملیات آزادسازی خرمشهر 19 هزار اسیر و 16 هزار کشته از عراقی‌ها گرفتیم، تاکید کرد: ارزش‌های آن روزها تا کنون با ما همراه است.

مولایی ادامه داد: ولی‌فقیه فرمودند "فتح خرمشهرها در راه است"، پس باید به جای ترس از دنیا از خدا ترسید.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین