تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
plusresetminus
حزب الله : معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز رسیدگی به مشکلات حوزه جوانان را یکی از مهم‌ترین اولویت استانداری البرز اعلام کرد.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۴۴۴
رسیدگی به مشکلات حوزه جوانان اولویت استانداری البرز است
 

 

                       
                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فتح‌الله حقیقی شامگاه شنبه در نشست انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان فردیس با اشاره به معضل کمبود کتابخانه در کشور، اظهار کرد: افزایش سرانه کتابخانه‌ها و مطالعه منجر به توسعه و پیشرفت می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز با اعلام اینکه ۷۳ درصد مردم در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند، عنوان کرد: برای استفاده از شبکه‌های مجازی فرهنگ‌سازی مناسبی نشده که این مسئله زمینه‌ساز معضلات اجتماعی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ضریب استفاده از اینترنت به ۸۵ درصد رسیده است، افزود: آموزش نحوه صحیح استفاده از اینترنت و شبکه‌های مجازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه‌ها و ادارات باشد.

وی با اشاره به اینکه مدت‌زمان اوقات فراغت جوانان به کمتر از ۲۰ دقیقه رسیده است، گفت: رسیدگی به مشکلات حوزه جوانان در اولویت برنامه‌های استانداری البرز است و موضوع فرهنگ‌سازی و آموزش استفاده صحیح فضای مجازی به تحلیل و بررسی نیاز دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز در بخش دیگری به اهمیت پیشرفت شهرستان فردیس اشاره کرد و خطاب به اعضای شورای شهر گفت: باید وظایف خود را بدون در نظر گرفتن منافع شخص و در راستای پیشرفت شهر انجام دهید و به مخالفان استقلال فردیس ثابت کنید این اقدام صحیح و گامی برای پیشرفت فردیس است.

وی آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات شهر را وظایف شورا اعلام کرد و افزود: اگر اعضای شورای شهر خواستار پیشرفت این شهرستان هستند، پا به میدان بگذارند و در راستای پیشرفت این شهرستان جهادی کار کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز در ادامه ارائه طرح نقشه راه توسط اعضای شورای شهر را مؤثرترین اقدام برای موفقیت فردیس اعلام کرد و افزود: طرح نقشه راه به معنای شناخت و بررسی شرایط موجود سطح شهر و ارائه سیاست‌گذاری‌ها و راه‌حل در این زمینه است.

وی بابیان اینکه تهدیدها را می‌توان به فرصت تبدیل کرد، خاطرنشان کرد: فردیس دارای ظرفیت‌های فراوانی است که بهره‌برداری از آن‌ها نیازمند طرح برنامه و مدیریت شهری صحیح است.

حقیقی شورا را مهم‌ترین نهاد مدنی یک شهر اعلام کرد و افزود: عمران و آبادانی این شهرستان تنها در گروه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های صحیح انجام می‌شود زیرا علاوه بر اینکه مدیریت شهری خود در پیشرفت شهر اقدام می‌کند، در مواقع ضروری پیشنهادها و نظریات اعضای شورای شهر در مجلس ارائه و بررسی می‌شود

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین